silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod
Powrót do Mechanika BENZYNA
przez Vell2013 » 9 lut 2014, o 12:51
Witam.
Zauważyłem dośc spory pobór oleju przez mój samochód, auto nie kopci mocno wiec wykluczyłem zapieczone pierścienie, brak jakiejkolwiek mazi w płynie chłodniczym i tymbardziej wycieków.
Podejrzenie i wstępna teza padła na uszczelniacze zaworów.
Jest mi ktoś w stanie powiedzieć czy w tym silniku istnieje możliwość wymiany uszczelniaczy zaworowych bez zdejmowania głowicy ??
z góry dziękuję za pomoc.
-
Vell2013
- na luzie
-
- Posty: 3
- Dołączył(a): 20 sty 2014, o 20:03
- Model: v50
- Silnik: 1.8 BENZYNA
- Rok produkcji: 2006
przez Volvofan1 » 19 paź 2017, o 22:46
Witam co do uszczelniaczy zaworów to wymienisz bez demontażu glowicy ale na na twoim miejscu sprawdzilbym odme ja tak miałem spalal 1l oleju na 40 km też myślałem że to uszczelniacze zaworow ale mam założone Nowe a olej i tak palił wyczyscilem zaworek odmy i ustapilo pozdrawiam Robert
-
Volvofan1
- na luzie
-
- Posty: 1
- Dołączył(a): 19 paź 2017, o 22:21
- Model: Volv
- Silnik: 1.8f
- Rok produkcji: 2006
- Lokalizacja: visby
przez andrzej300 » 25 lis 2017, o 20:01
Pierścienie mogą niekoniecznie być zapieczone...mogą być po prostu zużyte szczególnie te olejowe
-
andrzej300
- 1 bieg
-
- Posty: 8
- Dołączył(a): 25 lis 2017, o 19:40
- Model: V50
- Silnik: 1.8
- Rok produkcji: 2006
- Lokalizacja: Tarnów
Powrót do Mechanika BENZYNA
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości