[1.8 125KM 03-07] 1.8 Benzyna, zjada olej, to mało powiedziane! Swap silnika.

silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod

Powrót do Mechanika BENZYNA

Postprzez OzMar72 » 1 wrz 2015, o 16:46

Zrobione.
Mechanik się namozolił ale zrobił. :D
Wymienione uszczelniacze, planowana głowica, wymienione pierścienie.
Koszt ogółem 2400PLN. Niemało ale mam nadzieję, ze teraz samochód będzie jeździł i oleju będzie mniej potrzebował.
OzMar72
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 13
Dołączył(a): 14 cze 2015, o 19:17
Model: V50
Silnik: 1,8
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: Mazowieckie

Postprzez painface1 » 3 wrz 2015, o 22:28

Spoko, naposz jak tam olej trzyma po robocie. Kosztowo widze ze pewnie podobnie co i u mnie wycenil, pod koniec wrzesnia pewnie tez bede wstawiac. Po 500 km spalil 0.5 l oleju, co by potwierdzalo moje wczesniejsze kalkulacje.
painface1
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 27
Dołączył(a): 31 lip 2015, o 13:00
Model: V50
Silnik: Benzyna 1,8
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: Lublin

Postprzez painface1 » 26 wrz 2015, o 09:21

Auto właśnie dziś odebrane po remoncie silnika. Wymienione wszystkie uszczelki, pierścienie tłokowe, remont głowicy z wymienieniem zaworów, nowe świece, wszystko wyczyszczone. Dodatkowo założony nowy łańcuch, poduszka silnika, rolka napinacza paska. Cały koszt zamknął się w kwocie 2600 - znajomy mechanik.

Zalany olejem 10W 40, po 500 km wymiana i ma jeździć :). Trochę na razie falują obroty ale to podobno wina adaptacji przepustnicy. Pierwsze wrażenia pozytywne - nie spadają obroty jak wcześniej. Jak się zbiera jeszcze nie testowałem, niech swoje pojeździ by się wszytko dotarło.
painface1
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 27
Dołączył(a): 31 lip 2015, o 13:00
Model: V50
Silnik: Benzyna 1,8
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Misiaczek692 » 3 lis 2015, o 20:12

Witam Panowie czy ciągle macie problem z braniem oleju ? Jeśli nie co pomogło?
Misiaczek692
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 27
Dołączył(a): 1 lis 2015, o 21:15
Model: V50
Silnik: 1.8 benzyna
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez OzMar72 » 4 lis 2015, o 13:12

Witam. U mnie skończyło się na remoncie. Pierścienie i uszczelniacze. Teraz jest, jak powinno być.
OzMar72
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 13
Dołączył(a): 14 cze 2015, o 19:17
Model: V50
Silnik: 1,8
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: Mazowieckie

Postprzez painface1 » 4 lis 2015, o 13:16

Tak samo jak u kolegi powyżej. Po remoncie silnika olej już nie znika, nie ma prawa ;)
painface1
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 27
Dołączył(a): 31 lip 2015, o 13:00
Model: V50
Silnik: Benzyna 1,8
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: Lublin

Postprzez OzMar72 » 4 lis 2015, o 13:38

Remont jest kosztowny ale innego wyjścia nie ma. Pierścienie to wada fabryczna ale ford nigdy się do tego nie przyzna. Zastosowano slaby materiał, który traci sprężystość.
OzMar72
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 13
Dołączył(a): 14 cze 2015, o 19:17
Model: V50
Silnik: 1,8
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: Mazowieckie

Postprzez painface1 » 4 lis 2015, o 14:19

Natomiast ja mam pytanie co do spalania. Ile wam wychodzi spalanie na 100 km ? u mnie dość duże i nie wiem czy doszukiwać się jakiś problemów czy tak ma być. W jeździe mieszanej - miasto/mała trasa wychodzi mi ok 12 l/100 km.
painface1
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 27
Dołączył(a): 31 lip 2015, o 13:00
Model: V50
Silnik: Benzyna 1,8
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Misiaczek692 » 4 lis 2015, o 20:08

Czyli planowanie głowicy obowiązkowe ?
Misiaczek692
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 27
Dołączył(a): 1 lis 2015, o 21:15
Model: V50
Silnik: 1.8 benzyna
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez OzMar72 » 4 lis 2015, o 21:01

No...chyba nie ma innej opcji. Remont boli(finansowo) ale spokój będzie.
OzMar72
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 13
Dołączył(a): 14 cze 2015, o 19:17
Model: V50
Silnik: 1,8
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: Mazowieckie

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mechanika BENZYNA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość