ABS/ Anti Skid service required

instalacje: silnika, oświetlenia, sterowanie elektryczne podzespołami itp.

Powrót do Elektryka

Postprzez Michalcoventry » 14 gru 2015, o 20:19

Na zapalonym silniku. Od czasu skasowania błędu nic już na desce się nie pokazuje. Wszystko działa jak należy. Natomiast ciekawi mnie jeszcze jedna rzecz. Jak auto postoi z dwa dni nie odpalane i potem przy próbie odpalenia kręci troche dłużej i przez chwile pokazuja się komunikaty od wspomagania i ten od abs. Ale zaraz znikają i wszystko gra. Może faktycznie aku jest do wymiany tak jak pisałeś wcześniej. Tyle , że na vidzie pokazywało napięcie powyżej 14 więc chyba ok? Już sam nie wiem.
Michalcoventry
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 9
Dołączył(a): 16 sie 2015, o 15:29
Model: V50
Silnik: 2.0d
Rok produkcji: 2004
Lokalizacja: Coventry

Postprzez mr-fix.pl » 15 gru 2015, o 11:20

Napięcie 14V było zapewne mierzone na zapalonym silniku i jest z alternatora.
Zmierz w czasie rozruchu.
Avatar użytkownika
mr-fix.pl
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 617
Dołączył(a): 30 maja 2013, o 11:02
Model: C30
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2007

Postprzez Gromzer » 23 gru 2015, o 12:54

Mi się wydaje że nic z tego nie będzie ale nie znam się więc może nie mam racji kto to wie !
Gromzer
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 15
Dołączył(a): 8 gru 2015, o 13:11
Model: s40
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Poznań

Poprzednia strona

Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości