amortyzatory tylne

Wszystko o amortyzatorach, sprężynach, układzie kierowniczym, końcówkach, drążkach itp.

Powrót do ZAWIESZENIE, układ KIEROWNICZY i HAMULCOWY

Postprzez wilczyhak » 30 kwi 2014, o 16:04

O kurcze, tzn. ze nie mamy zawieszenia z focusa? Myślałem ze z zawieszeniem nie bedzie problemów z zamiennikami ...(w sumie narazie to jeszcze nic nie robiłem przy nim- nie było jeszcze takiej potrzeby)
Avatar użytkownika
wilczyhak
4 bieg
4 bieg
 
Posty: 267
Dołączył(a): 24 mar 2013, o 10:07
Lokalizacja: Rzeszów
Model: V50
Silnik: 2.0D-D4204T
Rok produkcji: 2005

Postprzez marsob82 » 1 maja 2014, o 13:00

wilczyhak napisał(a):O kurcze, tzn. ze nie mamy zawieszenia z focusa? Myślałem ze z zawieszeniem nie bedzie problemów z zamiennikami ...(w sumie narazie to jeszcze nic nie robiłem przy nim- nie było jeszcze takiej potrzeby)



Właśnie problem w tym że mechanik z takim czymś pierwszy raz spotkał się w V50....mówił że nie spodziewał się że może w nim siedzieć troszkę inne zawieszenie.Sugerował że może pierwszy właściciel po prostu dostał to w dodatkowym pakiecie.Zresztą nie ma co się załamywać tylko robić i śmigać :)
marsob82
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 79
Dołączył(a): 13 lis 2013, o 13:58
Lokalizacja: Białystok
Model: V50
Silnik: Diesel,2.0,136KM
Rok produkcji: 2004

Postprzez Fido89 » 26 maja 2015, o 07:28

Siemka.
Ostatnio tez chcialem wymienic tylnie amortyzatory, mam dokladnie te same co marsob82, i dokladnie taka sama sytuacja.
Kayaba nie pasuje bo mocowanie inne, wyczytali ze zawias z foki to tez probowali podpasowac i lypa. Wie ktos jakich amorkow mam szukac? Na OEM nie widzi mi sie wypierdzac 1800/szt, bo w tym pieniadzu mam praktycznie gwint od ISC.
Less traction - More feelings
driftblog.pl
Avatar użytkownika
Fido89
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 80
Dołączył(a): 22 gru 2014, o 18:26
Lokalizacja: Koszalin
Model: V50
Silnik: 2.0 D
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez hosekk » 28 maja 2015, o 21:41

Gdzieś kiedyś czytałem, że da się to zastąpić standardowymi, tylko trzeba też sprężyny zmienić.
Nie wiem jak wygląda to w szczegółach, jak uda mi się znaleźć jakąś instrukcję to wrzucę.

Generalnie warto zwrócić na to uwagę przed zakupem - można sporo zbić z ceny, albo poszukać wersji z normalną zawiechą
Avatar użytkownika
hosekk
Admin
Admin
 
Posty: 272
Dołączył(a): 14 sty 2013, o 20:21
Lokalizacja: Lublin
Model: V50
Silnik: 2.0d
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Fido89 » 29 maja 2015, o 19:16

No ja na moim i tak zbilem z ceny (2500pln), ze wzgledu na odpryski na szybie, lejacy amor ktory to wlasnie chcialem wymienic, i niedzialajacy navi (naped) wiec narzekac nie moge. Hosekk, jakby Ci sie rzucilo w oczy to podrzuc linkiem, podejrzewam ze wszyscy beda wdzieczni :)
Less traction - More feelings
driftblog.pl
Avatar użytkownika
Fido89
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 80
Dołączył(a): 22 gru 2014, o 18:26
Lokalizacja: Koszalin
Model: V50
Silnik: 2.0 D
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez juniorv50 » 24 cze 2015, o 19:47

Fido89 napisał(a):No ja na moim i tak zbilem z ceny (2500pln), ze wzgledu na odpryski na szybie, lejacy amor ktory to wlasnie chcialem wymienic, i niedzialajacy navi (naped) wiec narzekac nie moge. Hosekk, jakby Ci sie rzucilo w oczy to podrzuc linkiem, podejrzewam ze wszyscy beda wdzieczni :)


witam,ja kupilem zawieszenie bilsteina x4 plus x4 sprezyny obnizajace o3cm kilen.


po 1 nie kupujcie nigdy tych sprezyn bo jakis przypal wyszedl i auto poszlo w gore 2cm.
bilstein akceptuje obnizenia do 4cm co ma ponoc nie wplyywac negatywnie na prace amorow.

a teraz wrocmy do tylnych amorow. samochod zostal rozebrany i zonk, amory nie pasuja
przod ok ale tyl nie,otwor na sruby itd wwszystko za male

zdjecie -
http://pl.tinypic.com/r/rlc7x0/8

dostalem zwrot kosztow za problem do tego jakies extra fanty od sprzedawcy bo chyba mysli ze to jego wina,nie spodziwal sie ze chodzi o jakis nivomat
dodam ze jestem w uk i za sama wymiane amorow musialem zaplacic 250funotw. i w sumie tyl byl nie ruszony,rozebrany tak ale nic wiecej
problem w tym ze nie moge nigdzie znalesc tych amorow. szukam na ebayu bylem w paru sklepach i nic.

sprezyny zostaly przyciete o dwa zwoje z tylu i o zwoj z przdu, nie negujcie mnie bo wiem co powiecie a prawda jest taka ze gowno prawda jesli macie odpowidnie amory mozecie robic ze sprezynami co chcecie.
nawet jesli bym sie zdecydowal na gwint przez zakupem tego co mam to niewiem czy by to przeszlo ze wzgledu na to ze mamy ten nivomat. niewiem naraziejezdze ale niewiem kiedy w koncu to padnie. jakby ktos cos wiedzial to byloby fajnie;) dzieki pozdrawiam
juniorv50
na luzie
na luzie
 
Posty: 2
Dołączył(a): 24 cze 2015, o 19:36
Model: v50
Silnik: 2.0d
Rok produkcji: 2004
Lokalizacja: maidenhead uk

Postprzez Fido89 » 9 lip 2015, o 20:47

Poszukiwania nivomata nawet na ebayu zakonczyly sie fiaskiem. Ktos ma jakis namiar na sklep gdzie mozna takie amorki zamowic?
Less traction - More feelings
driftblog.pl
Avatar użytkownika
Fido89
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 80
Dołączył(a): 22 gru 2014, o 18:26
Lokalizacja: Koszalin
Model: V50
Silnik: 2.0 D
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez Fido89 » 20 lis 2015, o 09:15

@marsob82 Poradziłeś sobie z tematem? Ja znalazłem warsztat w poznaniu który zna temat. Okazuje się że Momentum (niektóre) i większość Summum V50 było wyposażane w nivo na rynkach holenderskim, belgijskim i francuskim. Warsztat o którym wspomniałem podejmie się zmiany mocowania wahacza, i profilaktycznie wymiany gum zawiasu tylniego, nie wspominając o amorku i sprężynie naturalnie. Mam tylko nadzieję, że tył mi nie opadnie bo pokracznie będzie to wyglądać :D
Less traction - More feelings
driftblog.pl
Avatar użytkownika
Fido89
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 80
Dołączył(a): 22 gru 2014, o 18:26
Lokalizacja: Koszalin
Model: V50
Silnik: 2.0 D
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez Piasiu » 28 sty 2016, o 21:03

Marsob dostales gdzies uzywki ?
Piasiu
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 5 sty 2016, o 16:17
Model: volv
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Polska

Postprzez t_pa » 29 sty 2016, o 17:46

t_pa
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 61
Dołączył(a): 22 sty 2013, o 17:53
Lokalizacja: Stalowa Wola
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2005

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do ZAWIESZENIE, układ KIEROWNICZY i HAMULCOWY

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości