amortyzatory tylne

Wszystko o amortyzatorach, sprężynach, układzie kierowniczym, końcówkach, drążkach itp.

Powrót do ZAWIESZENIE, układ KIEROWNICZY i HAMULCOWY

Postprzez kosmal » 21 mar 2016, o 14:59

A też kolego miałeś wcześniej SACHS 89 4104 444 128 oraz 3M51-18K077-EC? Daj znać jak mozesz bo naprawdę mam problem z tymi amorkami
kosmal
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 21 mar 2016, o 14:55
Model: v50
Rok produkcji: 2004
Lokalizacja: płońsk

Postprzez Fido89 » 29 mar 2016, o 20:33

@kosmal - jeśli masz NIVO, zamiana na zwykły zawias jest prosta. Potrzebujesz sprężyn, amorów KYB (lub innych jakich chcesz), odbojów gumowych i co najważniejsze górnych mocowań wahacza, bo to jest najważniejsze. Bez tego nic nie pogrzebiesz.
Less traction - More feelings
driftblog.pl
Avatar użytkownika
Fido89
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 80
Dołączył(a): 22 gru 2014, o 18:26
Lokalizacja: Koszalin
Model: V50
Silnik: 2.0 D
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez juniorv50 » 4 kwi 2016, o 18:44

fido kolego drogi, szukalem na necie mocowan wahacza i jest ich kilka, czy wiesz o jakie chodzi mniej wiecej?

czy potrafisz mi tutaj wrzucic linka do mocowan wahacza,i odbojow?
jest ich kilka. niewime ktore wybrac. dzieki z gory doceniam !
juniorv50
na luzie
na luzie
 
Posty: 2
Dołączył(a): 24 cze 2015, o 19:36
Model: v50
Silnik: 2.0d
Rok produkcji: 2004
Lokalizacja: maidenhead uk

Postprzez gucio80 » 9 kwi 2016, o 11:42

Witam.
Jestem nowy na forum własnie się zalogowałem . Man pytanie ,posiadam v50 benzyna 1,8 i padł mi tylny amortyzator i szukam jakie tam są olejowe czy gazowe i za piernika nie mogę nigdzie znaleźć odp.czy może mi ktoś pomóc dodam że rok produkcji to2005 z góry dziekuję
gucio80
na luzie
na luzie
 
Posty: 3
Dołączył(a): 9 kwi 2016, o 11:31
Model: v50
Silnik: 1,8benzyna
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: polska

Postprzez adiwilku » 15 kwi 2016, o 06:10

Hej,

odświeżę temat. W moim volvo nivomaty są już na wykończeniu. Z tego co się rozeznałem, to zostaje mi zakup nowych (najdroższa opcja), regeneracja obecnych (słabe rozwiązanie), zabawa w dopasowywanie (znajomy mechanik nie polecał, mogą potem wyskoczyć właśnie takie problemy jak parę postów wcześniej koledze z podniesieniem zawieszenia) lub wymiana całego tylnego zawieszenia z jakiegoś dawcy, w którym nie było już nivomatów. Którą opcję byście polecili? A może ktoś od tego czasu przerabiał ten temat i ma jakąś radę? Chcę zadzwonić jeszcze do tego serwisu w Poznaniu, który był wspominany ale średnio mi się widzi jechać do Poznania na wymianę, gdzie we Wrocławiu mam parę serwisów Volvo.
adiwilku
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 5
Dołączył(a): 8 maja 2015, o 06:55
Model: V50
Silnik: diesel 2.0
Rok produkcji: 2006

Postprzez Fido89 » 15 kwi 2016, o 20:52

W tej kwestii rozbija się przede wszystkim o górne mocowania amortyzatora. Jeżeli to uda się ogarnąć to montujesz seryjne amortyzatory i niczym się nie przejmujesz. Ja zmieniłem, nie narzekam, a nawet myślę o gwincie bo jakoś mi miękko ;P
Less traction - More feelings
driftblog.pl
Avatar użytkownika
Fido89
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 80
Dołączył(a): 22 gru 2014, o 18:26
Lokalizacja: Koszalin
Model: V50
Silnik: 2.0 D
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez Wolf » 24 paź 2016, o 19:35

Moze mi ktos powiedziec jak rozpoznac czy mam to cale NIVO czy zwykle amortyzatory? Nie mam za bardzo ochoty kolejny raz jechac do mechanika i placic mu za 5 minut okolo 100zl..
Wolf
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 16
Dołączył(a): 17 paź 2016, o 18:34
Model: V50
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: United Kingdom, Warwickshire

Postprzez Fido89 » 24 paź 2016, o 19:54

Na amortyzatorze masz numer SACHS 89 4104 444 128 oraz 3M51-18K077-EC? Jeśli tak to nivomat. Albo wejdź na drugą stronę tego tematu i ktoś wrzucił zdjęcie porównawcze nowego zwykłego amora (wąski) w porównaniu do Nivo (gruba laga).
Less traction - More feelings
driftblog.pl
Avatar użytkownika
Fido89
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 80
Dołączył(a): 22 gru 2014, o 18:26
Lokalizacja: Koszalin
Model: V50
Silnik: 2.0 D
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez mannchutdd » 17 lis 2016, o 08:20

No dokładnie, tu na forum jest podobny gdzieś temat.
mannchutdd
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 8
Dołączył(a): 13 lis 2016, o 17:51
Model: vw
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Szyldy

Postprzez hubertto » 24 maja 2017, o 17:06

na zdjęciu z drugiej strony tematu widać że NIVo dużo grubsze niż zwykła, czy mógłby ktoś napisać przybliżone średnice jeśli ma NIVo lub zwykłe.
hubertto
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 5
Dołączył(a): 26 sty 2017, o 18:22
Model: V50
Silnik: T5 AWD
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Wielkopolska

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do ZAWIESZENIE, układ KIEROWNICZY i HAMULCOWY

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron