Anti-skid, tryb awaryjny.

silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod

Powrót do Mechanika DIESEL

Postprzez zopper » 14 mar 2018, o 17:41

Witam serdecznie, mam problem z moim S40, mianowicie, jakiś czas temu zaczął wchodzić w tryb awaryjny przy prędkościach +100 km/h, podejrzenie padło na DPF, został usunięty, problem jednak powrócił z komunikatem Anti-skid service vereist (mam holendra), po diagnozie na vidzie padło na zawór sterowania turbiną - został wymieniony, w międzyczasie zaczęła się sypać turbina - zregenerowana, smok oleju wymieniony, oleje i filtry również. Dziś odebrałem auto od mechanika, jeździ lepiej, przyspiesza fajnie jednak problem trybu awaryjnego powrócił (anti-skid service vereist), co prawda prędkość była około 140 km/h, ale jednak włączył się. Moje pytanie brzmi gdzie może leżeć problem, czy ktoś miał podobnie? Pozdrawiam

Edit:

Dodam jeszcze, że w trybie awaryjnym na vidzie pokazuje wartość EGR duty cycle 775%, EGR valve 10%
zopper
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 14 mar 2018, o 17:34
Model: S40
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Miechów

Powrót do Mechanika DIESEL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości