[2.0D 136KM 03-07] Auto dymi na szaro-niebiesko na światłach - po wycięciu DPF

silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod

Powrót do Mechanika DIESEL

Postprzez JacSwi » 26 mar 2017, o 18:29

A czy sprawdzałeś pasek rozrządu? Mnie to wygląda na zbyt późny wtrysk,może czujniki na wale i wałku albo ktoś poprzestawiał pompę,nie wiem czy to tylko tłocząca,czy wyznacza pierwszy cylinder.
JacSwi
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 566
Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
Model: V50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Gucio16 » 26 mar 2017, o 21:00

Z tym wycięciem różnie bywa mój znajomy wywalił dpf za 3 lata auto sprzedawał i po tygodniu kasę ludzia oddawał ... nawet nie jęknął dokumenty mówiły same za siebie miał dpf potem nagle zniknął dpf ( wycinka ) auto z wada ukryta -kasę oddawał bez mrugnięcia okoniem.
Z reszta ja jestem takiego zdania ze wolał bym wymienić dpf jak go wycinać. To trochę jak podcieranie D szkłem bez obrazy dla innych ci dpf wycięli -to moje prywatne zdanie.
( stać mnie na Volvo ale dpf mu wytnę )
Nie lubię druciarstwa i kombinatorstwa auto ma być sprawne i dobre -jak mnie nie stać na utrzymanie i naprawy to się sprzedaje i kupuje tańsze w utrzymaniu.
Gucio16
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 843
Dołączył(a): 1 lip 2016, o 17:36
Model: S40
Silnik: D3
Rok produkcji: 2012
Lokalizacja: Lubelskie

Postprzez artek » 26 mar 2017, o 21:42

Brawo Gucio, krótko i na temat.
artek
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 751
Dołączył(a): 26 lis 2014, o 14:23
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2008

Postprzez JacSwi » 26 mar 2017, o 21:43

Kłopot jest w tym że ktoś spapra a kłopot ma właściciel.
Fakt że nasi rodacy chcą mieć krowę,dobrze ją doić,tylko po co ją karmić.
Nie mogę pojąć po co ludzie pchają się w silniki wysokoprężne na które zwyczjnie nie mają kasy.
Robię około 80tyś rocznie,paliwo i cześci mam w cenach netto a mimo to następne auto będzie benzynowe,niestety współczesne silniki wysokoprężne kosztami napraw zabijają oszczedności na paliwie,do tego są droższe w zakupie.
Porobiło się firm "będzie pan zadowolony",a tak jak w tym przypadku "pan" został z bolącymi "jajami".
Niestety ale powinieneś chłopie jechać i egzekwować naprawę tego co spaprali, bo filtr można usunąć w prawidłowy sposób, tyle że koszta są dużo wyższe, i to zaporowo wyższe.
JacSwi
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 566
Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
Model: V50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Popiel2017 » 31 mar 2017, o 18:03

U mnie jedyny błąd to zaworek na turbinie
Popiel2017
na luzie
na luzie
 
Posty: 3
Dołączył(a): 25 mar 2017, o 13:50
Model: V50
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez micek39 » 3 kwi 2017, o 15:39

Witam Panowie,

Coś nowego może macie w temacie dymienia??? Troszkę ostatnio więcej po Warszawie jeździłem i poprostu jest mi wstyd że tak wszystkich zatruwać.
Jednocześnie włożyłem ze 4000PLN w to żeby nie dymić i nic tylko dym... Może ktoś coś nowego do tematu wniesie???
micek39
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 6
Dołączył(a): 22 maja 2015, o 09:33
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2007

Postprzez JacSwi » 3 kwi 2017, o 16:52

Jak pisałem jedź tam gdzie spartaczyli robotę, samozwańczy poprawiacze fabrycznych ustawień.
Innego sensownego wytłumaczenia nie ma jak dawkowanie i czas,i w koło tego się kręć,to co kasę wzieli a robota na zasadzie "będzie pan zadowolony", ciśnij ich,jak się biorą za coś,to i ponoszą odpowiedzialność za to co robią,i po wycince powinieneś dostać od nich nowy certyfikat ze zmienioną klasą euro,bo fabryczną homologację już Ci szlak trafił.
Jak ktoś kto kupi od Ciebie kiedyś to auto będzie miał troszkę chęci,to wyciągnie od Ciebie taką kasę że zbraknie Ci tego co za auto weźmiesz.
Ciśnij poprawiaczy,zawsze jest odpowiedzialność za wykonaną usługę.
JacSwi
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 566
Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
Model: V50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez artek » 3 kwi 2017, o 19:39

micek39 napisał(a):Witam Panowie,

Coś nowego może macie w temacie dymienia??? Troszkę ostatnio więcej po Warszawie jeździłem i poprostu jest mi wstyd że tak wszystkich zatruwać.
Jednocześnie włożyłem ze 4000PLN w to żeby nie dymić i nic tylko dym... Może ktoś coś nowego do tematu wniesie???

A co takiego zrobiłeś za te 4000 tys. żeby nie dymić?
artek
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 751
Dołączył(a): 26 lis 2014, o 14:23
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2008

Postprzez MikePhobos » 29 lis 2018, o 14:36

Witam. Odkopuje temat. Wiadomo cos w koncu jaka jest przyczyna ? Moj kopci ponizej 12 stopni po odpaleniu. Kopci też po paru minutach jak pracuje na biegu jałowym.
https://youtu.be/aqceZAyUXAg
https://youtu.be/rctOD-afh50

Dodam ze fabrycznie jest BEZ DPF
MikePhobos
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 28
Dołączył(a): 11 mar 2015, o 20:37
Model: v50
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: Chorzów

Postprzez JacSwi » 29 lis 2018, o 16:46

Ile to ma przelatane, i czy to pewny przelot? Olej jaki zalany? Poziom oleju sprawdzany i jaki wynik?
JacSwi
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 566
Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
Model: V50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mechanika DIESEL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości