[2.0D 136KM 03-07] Auto odpala za chwile gaśnie

silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod

Powrót do Mechanika DIESEL

Postprzez Styczny19 » 17 wrz 2017, o 17:29

Witam , wczoraj wracając do domu zapalił mi się wymagany serwis silnika , czek zapalił się już gdy zaparkowalem samochód , dzisiaj samochód odpala lecz po paru sekundach gaśnie jak by coś go dusilo, zmieniłem przepływomierz ale bez zmian , krótko mówiąc pomocy :)
Volvo V50 2.0D 2006 rok
Styczny19
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 7
Dołączył(a): 27 cze 2017, o 14:53
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Radomsko/Holandia

Postprzez krzysztof63 » 19 wrz 2017, o 16:50

Bez VIDY nie dowiesz się nic.Jak jesteś w Polsce poszukaj kogoś kumatego ze sprzętem,jak w Holandii tylko serwis Volvo.
krzysztof63
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 142
Dołączył(a): 26 kwi 2016, o 12:06
Model: C 30
Silnik: D4204T
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez Styczny19 » 19 wrz 2017, o 20:27

W Polsce komputer pokazał błąd 2141 zawór dolotowy, wcześniej też był problem z odpaleniem go na ciepłym silniku jak by ciśnienie paliwa było za małe , jestem obecnie w Holandii i nie mam dostępu do komputera.
Styczny19
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 7
Dołączył(a): 27 cze 2017, o 14:53
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Radomsko/Holandia

Postprzez krzysztof63 » 20 wrz 2017, o 06:28

EGR pozostaje w pozycji otwartej po zgaszeniu silnika i stąd problem z odpaleniem.Doraznie :klepnij go po części metalowej bo się zacina/usterka lub nagar/Docelowo:wymień lub zaślep,albo rano,przed uruchomieniem wyciągnij mu wtyczke,dostęp jest.Napisz czy jest różnica.
krzysztof63
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 142
Dołączył(a): 26 kwi 2016, o 12:06
Model: C 30
Silnik: D4204T
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez Styczny19 » 20 wrz 2017, o 11:37

EGR był wymieniany jakieś 1600km temu , już ten zabieg robiłem odpinałem kostkę oraz klepałem go po części metalicznej i brak efektów , wydaje mi się że EGR działa jak powinien.
Styczny19
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 7
Dołączył(a): 27 cze 2017, o 14:53
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Radomsko/Holandia

Postprzez Janne » 20 wrz 2017, o 12:36

No to jak to już robiłeś to nie wiem co może być nie tak.
Janne
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 20 wrz 2017, o 11:15
Model: fx45
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Styczny19 » 20 wrz 2017, o 13:29

Jutro posprawdzam bezpieczniki może któryś się spalił , i chyba wezmę się za wymianę pompy paliwa coś mi się wydaje że nie daje odpowiedniego ciśnienia
Styczny19
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 7
Dołączył(a): 27 cze 2017, o 14:53
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Radomsko/Holandia

Postprzez krzysztof63 » 20 wrz 2017, o 16:49

O jakiej pompie piszesz?
krzysztof63
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 142
Dołączył(a): 26 kwi 2016, o 12:06
Model: C 30
Silnik: D4204T
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez artek » 20 wrz 2017, o 19:59

Janne napisał(a):No to jak to już robiłeś to nie wiem co może być nie tak.

Jesteś idiota, czy tylko udajesz ?
artek
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 751
Dołączył(a): 26 lis 2014, o 14:23
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2008

Postprzez Styczny19 » 21 wrz 2017, o 12:31

Pompa wtryskowa , jutro sprawdzę jeszcze wiązkę od wtyczki EGR , już nie mam pojęcia co jest nie tak...
Styczny19
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 7
Dołączył(a): 27 cze 2017, o 14:53
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Radomsko/Holandia

Następna strona

Powrót do Mechanika DIESEL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości