Podpinam się pod temat
Mam następujący problem. Zaczęło się od jednorazowego stwardnienia hamulca. Później problem występował coraz częściej, zawsze jednorazowo po odpaleniu auta (tak od 5 do 8 naciśnięcia pedału). DO tego doszedł objaw wieszającego się turbo. Auto kompletnie wtedy nie ma mocy, turbo słychać ale efektu nie ma. Gaszę go, odpalam i wszystko wraca do normy.
Ostatnio 3 razy podpięty pod kompa, błędy które się powtarzały:
1412 - regulacja w układzie recyrkulacji - nieciągły
2263 - regulator turbiny - nieciągły
Chodzę już z tym kilka tygodni, chcę uniknąc większych kosztów więc omijam ASO szerokim łukiem. Aktualnie na własną rękę jest zamówiony taki zaworek sterujący podciśnieniem (brązowy - obok pompy vacum
http://tablica.pl/oferta/czujnik-zawor- ... 3peNW.html). Mechanicy twierdzą, że vacum wygląda na sprawną i oni jeśli już to obstawiają ... zaworek zwrotny przy serwie. Nie jestem przekonany Co o tym sądzicie? A może w aucie występują 2 problemy?