[2.0D 136KM 03-07] Brak mocy - wszystkie problemy ze spadkiem mocy

silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod

Powrót do Mechanika DIESEL

Postprzez JacSwi » 7 sty 2017, o 23:11

A może sprzęgło Ci ciągnie zwyczajnie,obroty idą a auto nie.
JacSwi
4 bieg
4 bieg
 
Posty: 433
Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
Model: V50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Wolf » 8 sty 2017, o 00:24

JacSwi napisał(a):A może sprzęgło Ci ciągnie zwyczajnie,obroty idą a auto nie.


Ale to by było chyba na każdym biegu a nie tylko na wyższych?
Wolf
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 16
Dołączył(a): 17 paź 2016, o 18:34
Model: V50
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: United Kingdom, Warwickshire

Postprzez JacSwi » 8 sty 2017, o 09:07

A czy fakt że to tylko na wyższych biegach nie jest dziwny,przecież obroty motor ma takie same,czy 1 czy 5.
JacSwi
4 bieg
4 bieg
 
Posty: 433
Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
Model: V50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez franndd44 » 10 sty 2017, o 08:46

No to prawda jest to dość dziwne.
franndd44
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 5
Dołączył(a): 10 sty 2017, o 08:04
Model: FX45
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Szyldy

Postprzez Deren » 10 sty 2017, o 09:45

Oznaki początkowego ślizgania sprzęgła są właśnie na wyższych biegach. Przynajmniej w takim przekonaniu zawsze żyłem. Moim zdaniem problem ze sprzęgłem
Możecie pokazać partnerkom http://powiekszanie-biustu.net.pl/
Avatar użytkownika
Deren
na luzie
na luzie
 
Posty: 4
Dołączył(a): 4 sty 2017, o 11:38
Lokalizacja: Łódź
Model: v50
Silnik: 1.6
Rok produkcji: 2008
Lokalizacja: Łódź

Postprzez ruszko1 » 15 sty 2017, o 12:39

Witam

Dziś zobaczyłem ze łosiu ma chwilowy brak przyspieszenia przy zmianie biegów miedzy 2 a 3 z gazem do podłogi, po tej chwili już wyrywa do przodu normalnie. Czy to wina turbo ze pada pomalutku czy tez jakiegoś czujnika sterowania turbinką?? A może filtr powietrza?? Dodam ze tez występuje sporadyczne delikatne bujanie zimnym autem przy stałych obrotach na 2 i 3 biegu.
Skrzynia 6 manual
Dodam ze nie podłączałem jeszcze pod kompa ale ten objaw wystąpił dopiero 2 dni temu.
ruszko1
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 36
Dołączył(a): 29 lis 2016, o 23:22
Model: V50
Silnik: 2.0d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez Wolf » 16 sty 2017, o 00:21

Sprawdzilem sprzeglo poprzez puszczanie go na biegu przy zaciagnietym hamulcu. Gaśnie odrazu, nie ma żadnego ślizgania zgrzytów czy szorowań. Rozebrałem EGR był zaślepiony ale przepalony, włożyłem nową zaślepke. Podejrzenia budzi przepustnica. I tu proszę o pomoc nie jestem mechanikiem wiec proszę o wyrozumiałość. mam dwa rozejścia na lewo i prawo co za tym idzie dwie przesłony w przepustnicy. Jedna chodzi bardzo ciasno i była zamknięta nawet podczas czyszczenia wracała bardzo sztywo do pozycji zamknietej, druga lata luźno bez żadnych oporów. Czy to może być to? Dodam, że obroty mi nie falują. Jak to zdjagnozować? Komp nic nie pokazuje.
Wolf
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 16
Dołączył(a): 17 paź 2016, o 18:34
Model: V50
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: United Kingdom, Warwickshire

Postprzez Wolf » 22 sty 2017, o 21:28

Ktos cos? problem nadal nie rozwiazany
Wolf
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 16
Dołączył(a): 17 paź 2016, o 18:34
Model: V50
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: United Kingdom, Warwickshire

Postprzez gregkrak » 1 lut 2017, o 09:15

witam. ponawiam swój problem bo przede wszystkim podczas ostatnich mrozów ów problem się nasilił. Otóż po dłuższym postoju (niestety też w garażu gdzie jest 9 na plusie) auto normalnie odpala ale po krótkim czasie gaśnie i trzeba bardzo długo kręcić żeby znów odpalił. proszę o pomoc bo nie wiem gdzie szukać przyczyny.
gregkrak
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 23
Dołączył(a): 27 cze 2016, o 10:55
Model: V50
Silnik: 1.6 Diesel
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Jano87 » 3 lut 2017, o 10:53

Zawsze w zime jest masa problemów
Jano87
na luzie
na luzie
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2 lut 2017, o 16:42
Model: vw
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mechanika DIESEL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości