silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod
3 lut 2017, o 15:19
Jano87 napisał(a):Zawsze w zime jest masa problemów
Jak chciałeś błysnąć wiedzą, to trzeba było się brokatem posypać.
8 lut 2017, o 10:07
Witam, mój problem jest następujący i szukanie rozwiązania zajmuje już trochę czasu. Wszystko zaczęło dziać się od momentu jak na autostradzie rozsypała mi się turbina. Auto klasycznie wróciło na lawecie i poszło na leczenie. Turbina wróciła z regeneracji przy okazji powymieniano płyn, filtry itp. Po złożeniu silnika w całość okazuje się, że w aucie brakuje mocy, mechanik wpadł na pomysł usunąć dpf bo to przez niego przypuszczalnie poszło turbo, fakt dpf był tak zaklejony, że kąpiele po 72h nic nie pomagały w jego oczyszczeniu. To zgodziłem się na jego usunięcie i tak też uczynił. Faktem jest to, że po fizycznym usunięciu zrobiłem ok 4tyś bez usuwania w programie. Auto jeździło ok, aż nagle zaczęło wywalać informacje "silnik do przeglądu" i stracił moc, jakby kompletnie wyłączyło się turbo i było tak co jakiś czas porestarcie silnika na chwile wracała i później znikała, aż do dnia że zabrakło w ogóle przyspieszenia. Wtedy pojechałem do elektromechanika w celu usunięcia programu. Ten natomiast zauważył, że wężyki do EGR były podpięte na odwrót i turbinę ładowało do 0,8 bar po przełączeniu zaczęło ładować do 1,5 bar. Usunął dpf i wyłączył EGR, nic więcej nie pomogło. Okazało się, że rozrząd był przestawiony co zostało też naprawione. Lecz dalej nic nie pomogło nadal brakuje mu mocy. Aktualne przyspieszenie od 0-100km/h wynosi ok 15s i nie wiem gdzie szukać rozwiązania. Elektromechanikowi wywalało 2 błędy (zbyt wysokie ciśnienie doładowania i zbyt niskie ciśnienie). Aktualnie mechanik który naprawiał rozrząd ma problem z podpięciem auta do komputera bo nie pokazuje mu żadnych parametrów, wyświetlają się puste tabelki. Co robić dalej?
8 lut 2017, o 15:04
Jechać do naprawiaczy powiedzieć że zapłaciłem sporo kasy a efektu brak,rozumiem że rozrząd robił laik i to po ciemku do tego po piwie.
Dziś możesz szukać przyczyn we wszystkim,może zawory poszły na łączkę,może pompę poprzestawiał,a może.....
Dużo tego może , musisz jechać tam gdzie sp..... auto,dużo błędów popełniono przy naprawie z tego co piszesz.
No i program wgrany jaki? Od tatry czy volva? I jak wgrany?
8 lut 2017, o 16:38
Naprawiacze byli wcześniej, aktualnie oddałem do gościa który ma dobre referencje u mnie w mieście i on właśnie doprowadza auto do porządku, po tym czego naprawiacze nie widzieli. Problem jest taki, że po usunięciu dpf nie może połączyć auta z oryginalnym komputerem aby zrobić diagnozę, gdzie może leżeć brak mocy.
8 lut 2017, o 16:56
Czasami jak paprak robił "korektę"licznika też po takim zawodniku jest kłopot z komunikacją przez OBD, pierwsze czy na gnieździe jest napięcie, dwa co on wgrał?
8 lut 2017, o 17:01
A ten szpenio który wgrywał dane po usunięciu filtra co mówi na fakt braku komunikacji?
8 lut 2017, o 17:18
Mówił, że to nie możliwe aby się nie mógł połączyć z komputerem "Auta bym nie wypuścił, gdyby coś było nie tak" ogólnie dał gwarancje na usunięcie dpfa. Poczekam co aktualny magik powie.
8 lut 2017, o 17:20
Może taki ma sprzęt że nie chce współpracować z autem, czasami tak jest że coś wpinasz i śmiga a inny nie.
6 kwi 2017, o 16:30
Witam
mam problem z moim volvo v50 2007 r 2.0 disel
podczas jazdy czuje delikatne chwilowe spadki mocy jak przyszpieszam
czy to moze byc powazna usterka
27 kwi 2017, o 08:44
System przywrócił i można było się połączyć z autem. Przyczyna braku mocy u mnie jest wypalone gniazdo zaworowe na jednym cylindrze. Czyli czeka mnie regeneracja głowicy.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.