[2.0D 136KM 03-07] Brak mocy - wszystkie problemy ze spadkiem mocy

silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod

Powrót do Mechanika DIESEL

Postprzez alka1308 » 24 lut 2018, o 13:18

witam,jestem tu nowy i potrzebuje rady od Was.
Mamy v50 2.0 d automat 2010 ( 307tkm ). Ostatnio na autostradzie przy 140km/h zaczeło brakować mocy,i po kilku kilometrach zjeżdżając na pobocze auto zgasło i już nie dało się odpalić. Pokazał się komunikat że coś z baterią. Po 2 h oczekiwania powrót do domu był na lawecie i auto zdjęte u mechanika. Rano zadzwonił że bateria rozładowana. Po wstępnych oględzinach mechanik podejrzewa Turbinę powiedział że silnik zasysa olej. Moje pytanie to na co się zgadzać jak zadzwoni w poniedziałek do nas? Czytam tu o regeneracjach turbin,( o ile takowa jest możliwa ) co lepsze? regeneracja czy wymiana,na co się zgadzać a na co nie? Prosze o jakiekolwiek rady bo kompletnie jesteśmy zieloni w tych sprawach i to nasz pierwszy diesel. Auto kupione w sierpniu 2017 i wymieniliśmy rozrząd i olej,przejechaliśmy nim 10tkm i takiego strzała dostaliśmy wczoraj.
Dodam ze przy zdejmowaniu z lawety kontrolki szalały i kilka komunikatów,niestety ich nie rozumiałem
A teraz w trakcie pisania tego postu zadzwonił mechanik czy dolewałem olej do auta bo jest więcej jak powinno być-nic nie dolewałem a olej on wymieniał 10tkm temu.
alka1308
na luzie
na luzie
 
Posty: 2
Dołączył(a): 24 lut 2018, o 12:38
Model: v50
Silnik: diesel 2.0
Rok produkcji: 2010
Lokalizacja: pomorskie

Postprzez predki » 24 lut 2018, o 16:51

akumulator padł to będzie duzo rożnych komunikatów nawet wycieraczki same będą chodzić , z olejem filtr sie nie wypalał i zwiększył sie poziom oleju
predki
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 6
Dołączył(a): 11 kwi 2016, o 19:55
Model: v50
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: dolnośląskie

Postprzez JacSwi » 25 lut 2018, o 07:40

Wiekszość firm które regenerują turbiny korzysta z gotowych korasów więc pozostaje tylko temat prawidłowego poskładania i ustawienia zmiennej geometrii turbiny.
Jeśli wszystko jest zrobione jak być powinno, nie ma większej różnicy między regeneracją a nową.
Kupując auto z silnikiem wysokoprężnym powinieneś się liczyć z faktem dość drogiej eksploatacji.
JacSwi
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 511
Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
Model: V50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez jackm65 » 9 mar 2018, o 07:18

marsob82 napisał(a):Wczoraj miałem wymieniany czujnik temperatury powietrza dolotowego (z racji wyświetlania błędu). Samochód jeździł dobrze, ale dzisiaj stracił moc....pedał w podłodze a on ledwie jechał.Po przejechaniu ok 8-10 km wszystko ustąpiło i zaczął normalnie jechać (dodam że spalanie w momencie spadku mocy drastycznie wzrosło, do ok 12-13 litrów).
Dodam że mam problemy z DPF bo cały czas komp wywala błąd ECM-2002 czyli filtr cząstek stałych, błędny sygnał.Powiedzcie czy spadek mocy może być spowodowany przez ten nieszczęsny DPF???? Auto już postawiłem w warsztacie i "wykastrują" ten filtr ale nie wiem co myśleć o chwilowym spadku mocy.
jackm65
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 7 mar 2018, o 06:40
Model: V50
Silnik: Diesel 2.0
Rok produkcji: 2004
Lokalizacja: Kraków

Poprzednia strona

Powrót do Mechanika DIESEL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości