silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod
Powrót do Mechanika DIESEL
przez Modla » 2 mar 2014, o 15:29
Jak go tłucze na zimnym silniku to zobacz czy powietrze sie nie dostaje z paliwem do silnika.
-
Modla
- 2 bieg
-
- Posty: 39
- Dołączył(a): 26 gru 2013, o 14:56
- Model: v50
- Silnik: 2.0 D 136KM
- Rok produkcji: 2006
przez dorV50 » 2 mar 2014, o 19:00
Może to być wina filtra paliwa, jakości paliwa .
-
dorV50
- 2 bieg
-
- Posty: 90
- Dołączył(a): 5 sie 2013, o 21:03
- Lokalizacja: łódzkie
- Model: Ave
- Silnik: 2.0 D4D
- Rok produkcji: 2008
przez katalizator » 25 mar 2014, o 21:51
Podobnie jak Bartuś problemu upatrywałbym nie tyle w samej gruszce przy turbinie a w czujniku kopiowania turbo, który jest w niej zamocowany na 3 śrubach. (na śrubokręt gwiazdkowy). Czujnik ten posiada ruchomy trzpień na sprężynie. Sprawdzając organoleptycznie jego praca przy wciskaniu i puszczaniu palem powinna być płynna w obu kierunkach. Uszkodzony czujnik zauważalnie przycina się, nie pracuje płynnie i czuć szorstkie ocieranie się ruchomego trzpienia. Co do sprawności elektrycznej nie wiem jak sprawdzić.
-
katalizator
- 3 bieg
-
- Posty: 220
- Dołączył(a): 31 gru 2013, o 18:00
- Lokalizacja: Łódź
- Model: v50
- Silnik: 2.0 D4204T
- Rok produkcji: 2007
przez pawelwaw84 » 25 mar 2014, o 22:09
Ja tylko dopytam, jak to możliwe, że kojarzycie filtr paliwa z brakiem mocy, która powraca po ponownym odpaleniu auta? Jak to zgrać do kupy? Rozumiem, żeby cały czas nie było mocy bo filtr przytyka przepływ paliwa. Gdzieś parę lat temu wyczytałem, że filtr paliwa Filtrona daje ździebko za mały przepływ paliwa w naszym układzie co może powodować zmniejszenie mocy. Czy to prawda nie wiem i nie chcę więdzieć, dlatego na wszelki wypadek kupuję filtr paliwa innej firmy
Sprzedam:
Komplet opon zimowych 205/55R16
Nakrętki zabezpieczające do alufelg.
Szczegóły na priv
-
pawelwaw84
- 3 bieg
-
- Posty: 207
- Dołączył(a): 20 paź 2013, o 16:50
- Model: V50
- Silnik: 2,0D
- Rok produkcji: 2004
przez hultaj » 9 kwi 2014, o 17:10
Może śmieszne pytanie ale gdzie w 2.0d znajdę turbinę? Chciałem psprawdzać to co w powyższym opisie ale średnio w tym gąszczu silnika widzę turbinę.
..::HultaJ::..
"Nagrodą jest brak kary" 1bkpow
-
hultaj
- 4 bieg
-
- Posty: 303
- Dołączył(a): 29 lis 2013, o 13:28
- Lokalizacja: Łódź
- Model: V50
- Silnik: 2.0D
- Rok produkcji: 2005
przez wilczyhak » 9 kwi 2014, o 22:59
hultaj napisał(a):Może śmieszne pytanie ale gdzie w 2.0d znajdę turbinę? Chciałem psprawdzać to co w powyższym opisie ale średnio w tym gąszczu silnika widzę turbinę.
Jakbyś zajrzał od spodu to ją zobaczysz od strony przegrody (mniej więcej na środku, ale tak bardziej w kierunku miejsca pasażera....możesz na macanego "iść" po wężu od filtra powietrza;))
-
wilczyhak
- 4 bieg
-
- Posty: 267
- Dołączył(a): 24 mar 2013, o 10:07
- Lokalizacja: Rzeszów
- Model: V50
- Silnik: 2.0D-D4204T
- Rok produkcji: 2005
przez hultaj » 9 kwi 2014, o 23:22
Czyli od góry jej nie zobaczę?
..::HultaJ::..
"Nagrodą jest brak kary" 1bkpow
-
hultaj
- 4 bieg
-
- Posty: 303
- Dołączył(a): 29 lis 2013, o 13:28
- Lokalizacja: Łódź
- Model: V50
- Silnik: 2.0D
- Rok produkcji: 2005
przez marsob82 » 10 kwi 2014, o 17:36
Witam,
Od dłuższego czasu wyskakiwał mi komunikat dotyczący serwisu silnika....Na początku nie wnikałem tylko kasowałem go ewentualnie gasł sam.Natomiast dzisiaj po wyświetleniu komunikatu dotyczącego serwisu silnika stracił moc....muł nie z tej ziemi.Obroty z trudem przekraczały 2.000.
Dodam że ponad 3 miesiące temu autko miało wycinany DPF (wtedy był ten sam problem dlatego wyciąłem i było git) aż do teraz....
-
marsob82
- 2 bieg
-
- Posty: 79
- Dołączył(a): 13 lis 2013, o 13:58
- Lokalizacja: Białystok
- Model: V50
- Silnik: Diesel,2.0,136KM
- Rok produkcji: 2004
przez gertri » 10 kwi 2014, o 19:45
Co byś nie zrobił i tak skończy się podpięciem pod komp.Proponuje zacznij od tego.
-
gertri
- 4 bieg
-
- Posty: 330
- Dołączył(a): 2 cze 2013, o 14:02
- Model: v50
- Silnik: 2,0 diesel
- Rok produkcji: 2009
przez psycho88 » 11 kwi 2014, o 05:18
Na stałe wszedł w tryb awaryjny.
Czasem pomaga odłączenie akumulatora na jedną minutę ale to jest tylko czasowe rozwiązanie na jakis cza bo i tak tryb powróci i turbina nie włączy
-
psycho88
- 1 bieg
-
- Posty: 10
- Dołączył(a): 31 mar 2014, o 21:10
- Model: v50
- Silnik: 2.0d
- Rok produkcji: 2007
Powrót do Mechanika DIESEL
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości