[2.0D 136KM 03-07] Brak mocy - wszystkie problemy ze spadkiem mocy

silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod

Powrót do Mechanika DIESEL

Postprzez Modla » 2 mar 2014, o 15:29

Jak go tłucze na zimnym silniku to zobacz czy powietrze sie nie dostaje z paliwem do silnika.
Modla
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 39
Dołączył(a): 26 gru 2013, o 14:56
Model: v50
Silnik: 2.0 D 136KM
Rok produkcji: 2006

Postprzez dorV50 » 2 mar 2014, o 19:00

Może to być wina filtra paliwa, jakości paliwa .
dorV50
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 90
Dołączył(a): 5 sie 2013, o 21:03
Lokalizacja: łódzkie
Model: Ave
Silnik: 2.0 D4D
Rok produkcji: 2008

Postprzez katalizator » 25 mar 2014, o 21:51

Podobnie jak Bartuś problemu upatrywałbym nie tyle w samej gruszce przy turbinie a w czujniku kopiowania turbo, który jest w niej zamocowany na 3 śrubach. (na śrubokręt gwiazdkowy). Czujnik ten posiada ruchomy trzpień na sprężynie. Sprawdzając organoleptycznie jego praca przy wciskaniu i puszczaniu palem powinna być płynna w obu kierunkach. Uszkodzony czujnik zauważalnie przycina się, nie pracuje płynnie i czuć szorstkie ocieranie się ruchomego trzpienia. Co do sprawności elektrycznej nie wiem jak sprawdzić.
Avatar użytkownika
katalizator
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 220
Dołączył(a): 31 gru 2013, o 18:00
Lokalizacja: Łódź
Model: v50
Silnik: 2.0 D4204T
Rok produkcji: 2007

Postprzez pawelwaw84 » 25 mar 2014, o 22:09

Ja tylko dopytam, jak to możliwe, że kojarzycie filtr paliwa z brakiem mocy, która powraca po ponownym odpaleniu auta? Jak to zgrać do kupy? Rozumiem, żeby cały czas nie było mocy bo filtr przytyka przepływ paliwa. Gdzieś parę lat temu wyczytałem, że filtr paliwa Filtrona daje ździebko za mały przepływ paliwa w naszym układzie co może powodować zmniejszenie mocy. Czy to prawda nie wiem i nie chcę więdzieć, dlatego na wszelki wypadek kupuję filtr paliwa innej firmy :D
Sprzedam:
Komplet opon zimowych 205/55R16
Nakrętki zabezpieczające do alufelg.
Szczegóły na priv
pawelwaw84
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 207
Dołączył(a): 20 paź 2013, o 16:50
Model: V50
Silnik: 2,0D
Rok produkcji: 2004

Postprzez hultaj » 9 kwi 2014, o 17:10

Może śmieszne pytanie ale gdzie w 2.0d znajdę turbinę? Chciałem psprawdzać to co w powyższym opisie ale średnio w tym gąszczu silnika widzę turbinę.
..::HultaJ::..
"Nagrodą jest brak kary" 1bkpow
hultaj
4 bieg
4 bieg
 
Posty: 303
Dołączył(a): 29 lis 2013, o 13:28
Lokalizacja: Łódź
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2005

Postprzez wilczyhak » 9 kwi 2014, o 22:59

hultaj napisał(a):Może śmieszne pytanie ale gdzie w 2.0d znajdę turbinę? Chciałem psprawdzać to co w powyższym opisie ale średnio w tym gąszczu silnika widzę turbinę.


Jakbyś zajrzał od spodu to ją zobaczysz od strony przegrody (mniej więcej na środku, ale tak bardziej w kierunku miejsca pasażera....możesz na macanego "iść" po wężu od filtra powietrza;))
Avatar użytkownika
wilczyhak
4 bieg
4 bieg
 
Posty: 267
Dołączył(a): 24 mar 2013, o 10:07
Lokalizacja: Rzeszów
Model: V50
Silnik: 2.0D-D4204T
Rok produkcji: 2005

Postprzez hultaj » 9 kwi 2014, o 23:22

Czyli od góry jej nie zobaczę?
..::HultaJ::..
"Nagrodą jest brak kary" 1bkpow
hultaj
4 bieg
4 bieg
 
Posty: 303
Dołączył(a): 29 lis 2013, o 13:28
Lokalizacja: Łódź
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2005

Postprzez marsob82 » 10 kwi 2014, o 17:36

Witam,
Od dłuższego czasu wyskakiwał mi komunikat dotyczący serwisu silnika....Na początku nie wnikałem tylko kasowałem go ewentualnie gasł sam.Natomiast dzisiaj po wyświetleniu komunikatu dotyczącego serwisu silnika stracił moc....muł nie z tej ziemi.Obroty z trudem przekraczały 2.000.
Dodam że ponad 3 miesiące temu autko miało wycinany DPF (wtedy był ten sam problem dlatego wyciąłem i było git) aż do teraz....
marsob82
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 79
Dołączył(a): 13 lis 2013, o 13:58
Lokalizacja: Białystok
Model: V50
Silnik: Diesel,2.0,136KM
Rok produkcji: 2004

Postprzez gertri » 10 kwi 2014, o 19:45

Co byś nie zrobił i tak skończy się podpięciem pod komp.Proponuje zacznij od tego.
gertri
4 bieg
4 bieg
 
Posty: 330
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 14:02
Model: v50
Silnik: 2,0 diesel
Rok produkcji: 2009

Postprzez psycho88 » 11 kwi 2014, o 05:18

Na stałe wszedł w tryb awaryjny.
Czasem pomaga odłączenie akumulatora na jedną minutę ale to jest tylko czasowe rozwiązanie na jakis cza bo i tak tryb powróci i turbina nie włączy
psycho88
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 10
Dołączył(a): 31 mar 2014, o 21:10
Model: v50
Silnik: 2.0d
Rok produkcji: 2007

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mechanika DIESEL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości