[2.0D 136KM 03-07] Brak mocy - wszystkie problemy ze spadkiem mocy

silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod

Powrót do Mechanika DIESEL

Postprzez mr-fix.pl » 18 paź 2014, o 12:11

Avatar użytkownika
mr-fix.pl
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 617
Dołączył(a): 30 maja 2013, o 11:02
Model: C30
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2007

Postprzez Wojtuśv50 » 18 paź 2014, o 14:13

a nie wiesz co może być przyczyną tego błędu ?? jakiś czujnik walnięty czy coś ??
Wojtuśv50
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 13
Dołączył(a): 18 paź 2014, o 08:36
Model: V50
Silnik: 2.0D 136km
Rok produkcji: 2004

Postprzez pawelwaw84 » 19 paź 2014, o 00:39

To jest blad zaworu obejsciowego obudowy termostatu. Niestety zawor ten jest dosc awaryjny i nie naprawialny. Jego zadanie to puszczanie czesci plynu chlodzacego z powrotem do silnika z pominieciem nagrzewnicy i zbiorniczka z plynem. Po odpieciu wtyczki powinien pozostac w pozycji otwartej dzieki czemu auto sie szybciej nagrzewa. Ja jezdze z odpieta ale brakow w mocy nie zaobserwowalem. Zawor ten znajdziesz wkrecony od gory w obudowe termostatu tuz pod pompa vacum. Ma on niebieska wtyczke lub wejscie na wtyczke juz nie pamietam. W kazdym razie opisywalem to na volvo forum.
Sprzedam:
Komplet opon zimowych 205/55R16
Nakrętki zabezpieczające do alufelg.
Szczegóły na priv
pawelwaw84
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 207
Dołączył(a): 20 paź 2013, o 16:50
Model: V50
Silnik: 2,0D
Rok produkcji: 2004

Postprzez S40 » 8 lis 2014, o 19:05

Przy podobnej charakterystyce problemu, w moim przypadku byly to:
- zawor zawracania spalin
- czujnik masowy powierzta
- zapchany filtr czasteczek
S40
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 8 lis 2014, o 18:25
Model: S40
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2006

Postprzez chris » 9 lis 2014, o 11:55

Hmmm mocze komuś pomoże. Ja miałem rok temu sytuacje, że nagle turbo przestało działać z dnia na dzień. Po czym znowu na chwilkę zaczęło działać i już nic. Zero. Mój mechanik był akurat na wakacjach wiec skoczyłem do Volvotecha do Chorzowa. Co się ukazało, ze strzelił wąż od podciśnienia. Koszt takiego węża to 70zł. Po wymianie śmigał jak nowy ;)
co do mulenia auta: parę razy tankowałem na takiej taniej stacji z sieci Arge. Auto jedzie po tym jak żółw... Także paliwo dużo zmienia ;)
chris
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 13
Dołączył(a): 17 lut 2014, o 15:48
Lokalizacja: Górny Śląsk
Model: S40
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 2004

Postprzez katalizator » 11 lis 2014, o 19:03

To czujnik kopiowania turbo i ja również go obstawiam bo raz go już wymieniałem.Objawy wcześniej takie, że wciskasz gaz a auto się rozpędza ale tempem żółwia oraz jak za mocno wciśniesz pedał to wyskakuje błąd "Chwilowe zwiekszenie mocy turbodoładowania za mała wartość"
Avatar użytkownika
katalizator
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 220
Dołączył(a): 31 gru 2013, o 18:00
Lokalizacja: Łódź
Model: v50
Silnik: 2.0 D4204T
Rok produkcji: 2007

Postprzez Saimon1 » 4 gru 2014, o 20:05

Panowie mam problem z moją s40. Auto chodząc na biegu jałowym, gaz w podłodze wykręca max 2900obr/min. Podczas jazdy na 4biegu gaz w podłodze i max ok 2200obr/min i prędkość około 80km/h więcej nie pojedzie. Gdzie szukać problemu????
Saimon1
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 6
Dołączył(a): 4 gru 2014, o 19:48
Model: s40
Silnik: 2.0d
Rok produkcji: 2005

Postprzez pawelwaw84 » 4 gru 2014, o 21:29

Zacząć w układzie sterowania turbosprężarką (zaworki, przewody, podciśnienie, czujnik na turbosprężarce)
Sprzedam:
Komplet opon zimowych 205/55R16
Nakrętki zabezpieczające do alufelg.
Szczegóły na priv
pawelwaw84
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 207
Dołączył(a): 20 paź 2013, o 16:50
Model: V50
Silnik: 2,0D
Rok produkcji: 2004

Postprzez abart » 5 gru 2014, o 05:53

Masz auto w trybie awaryjnym.
Moze być to oczywiście turbo ale może też być coś zupełnie innego.
Jedź gdzieś na komputer i się dowiesz.
abart
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 148
Dołączył(a): 8 sie 2014, o 10:23
Lokalizacja: Warszawa-Płock
Model: V50
Silnik: 2.0D +
Rok produkcji: 2007

Postprzez Saimon1 » 5 gru 2014, o 12:59

Po podpięciu pod komputer wyskoczyło:

Czujnik ciśnienia na listwie
Przekaźnik świec żarowych
C3010
00FF0
Saimon1
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 6
Dołączył(a): 4 gru 2014, o 19:48
Model: s40
Silnik: 2.0d
Rok produkcji: 2005

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mechanika DIESEL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości