Co jeszcze możesz zobaczyć.
Nie wiem jak bardzo jesteś obyty z mechaniką, ale warto zerknąć na amortyzatory,muszą być suche(bez śladu oleju na obudowie), w tym aucie nie powinno nic stukać i pukać podczas jazdy,postaraj się przejechać drogą pofalowaną i zobacz czy auto nie nosi na boki, zerknij na elementy środka czy są powycierane, i ważne żebyś zerknął w ten silnik. Na wyłączonym silniku po odkręceniu korka wlewu ma być olej (może być czarny), ale musi być płynne to wszystko i powinieneś widzieć miejscami elementy ( kolor aluminium) silnika(
http://www.automagik24.pl/wp-content/up ... ki-HDI.jpg ) mniej więcej tak, jeśli jest coś takiego (
https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/ps ... MGEzNS5qcG) to motor jest przeganiany kilometrami, a to jest ekstremalne ale się trafia (
https://3.bp.blogspot.com/-hRxM4a-p18w/ ... 4%2585.png).
Na zimnym silniku wyjmij bagnet i zobacz czy olej jest gęsty czy taki dość wodnisty,potem na rozgrzanym to samo, te silniki chodzą na oleju 5W30 więc bardzo wodnisty, jest to dość istotne bo leją wszelkiej maści zagęszczacze itp wynalazki do oleju celem zatuszowania niedomagań,a najbardziej słychać niedomagania na zimnym silniku, koniecznie go rozgrzej jazdą i wtedy też musisz go obsłuchać. Mechanika też dziel na pół, bo jeśli będzie z tamtych okolic to mogą się znać(handlarze potrafią zrobić przegląd na spalone auto), chyba że jedziesz ze swoim to co innego.
Nie wiem czy wchodziłeś w tym dziale podesłałem pod nazwą "gość" dwa tematy, co nam wciskają i warto kupić, puściłem to żeby kupujący mieli świadomość w co się pakują i jaki kit nam wciskają handlarze.