Koledzy,
jak widzę większość już tu usunęła FAP.
Proszę o radę bo na środę umówiony jestem na próbę elektronicznego czyszczenia filtra (mam suchy)m a jak się nie uda do mechaniczno-chemiczne.
Całość 500zł
Teraz o problemie
Kupiłem auto z francji (teoretycznie 195.00 przebiegu)
zmieniłem olej (stan był podwyższony MAKS)
po wymianie było oczywiście normalnie (połowa miarki)
sprawdziłem po tysiącu i znów maks.
Zrobiłem parę tysięcy, w tym trasy, ostatnio dużo po mieście. spadła moc, włączony CHECK, diagnoza komputerowa wykazała przepełniony filtr i kilka przerwanych prób wypalania, oraz błąd czujnika położenia wału korobowodego A. Tyle, że w ogóle nie zauważyłem tych momentów wypalania, żadnego rwania, podwyższonego spalania, kłębów dymu i oczywiście k..a
żadnej kontrolki.
pytania:
1 wszyscy piszą: "sprawdzaj poziom oleju" - no to wiem, że jest MAKS i co mam wymienić znowu olej cały, czy co z tym zrobić
2 niektóre firmy reklamują się, że w jakiś genialny sposób regenerują FAPy i że elektroniczne wypalanie i chemiczne jest nieskuteczne
3 straszą przed wycięciem, że nie przejdę przeglądu i będzie się na wciąż świeciła lampka
4 jestem w Warszawie - polecicie miejsce, gdzie robią to na pewno dobrze i taniej niż w ASO???
5 czy wymiana na nowy filtr jest (chyba za 1000zł część, ale nie wiem ile robocizna) jest bardzo złym pomysłem???
proszę pomóżcie, bo być może wyłożę 500zł na czyszczenie, a okaże się, że pojeżdże na tym 20-30 tyś km,
p.s. się wpakowałem w diesla
z góry dziękuję!!!
Łukasz