DPF i wszystko co z nim związane - wszystkie modele

silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod

Powrót do Mechanika DIESEL

Postprzez robr108b » 22 mar 2017, o 11:14

czy wiecie w jakiej sytuacji dochodzi do samoczynnego wypalania się/oczyszczania filtru DPF? chodzi o silnik 2.0d 136hp (psa)
profesjonalna naprawa komputerów - Gdynia
www.dobryserwis.eu
www.facebook.com/dobryserwisgdynia
robr108b
na luzie
na luzie
 
Posty: 2
Dołączył(a): 22 mar 2017, o 11:02
Lokalizacja: Gdynia
Model: v50
Silnik: 2.4
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez ejrobson » 22 mar 2017, o 16:24

to było xc90 i silnik chyba 2.4 d5. Pytanie czy dostęp do filtru jest taki sam?
V50 2.0d pakiet rdesign // Gdańsk
ejrobson
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 16
Dołączył(a): 15 lut 2016, o 10:51
Model: v50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez JacSwi » 23 mar 2017, o 21:19

Czyściłem czymś podobnym i może pomogło może nie,wiem że nie pogorszyło, więc może warto czasami czymś dopomóc filtr, moje "cudo" K2 DPF Cleaner kosztowało aż 42 zł,aplikacja prosta, przynajmniej w 1,6d
JacSwi
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 652
Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
Model: V50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez mmd » 27 mar 2017, o 10:47

U mnie zaczynalo oleju przybywac, wiec DPF zostal fizycznie i programowo wywalony.
Mam swiety spokoj od tego ustrojstwa. Szkoda silnika.
mmd
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 27
Dołączył(a): 12 wrz 2014, o 13:07
Model: V50
Silnik: D3
Rok produkcji: 2011

Postprzez mmd » 28 mar 2017, o 07:50

Gucio16 napisał(a):
mmd napisał(a):U mnie zaczynalo oleju przybywac, wiec DPF zostal fizycznie i programowo wywalony.
Mam swiety spokoj od tego ustrojstwa. Szkoda silnika.

Z tym wycięciem różnie bywa mój znajomy wywalił dpf za 3 lata auto sprzedawał i po tygodniu kasę ludzia oddawał ... nawet nie jęknął dokumenty mówiły same za siebie miał dpf potem nagle zniknął dpf ( wycinka ) auto z wada ukryta -kasę oddawał bez mrugnięcia okoniem.

A moze DPF usunal wlasciciel, ktory byl przede mna?
Ja nic nie wiedzialem :)
mmd
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 27
Dołączył(a): 12 wrz 2014, o 13:07
Model: V50
Silnik: D3
Rok produkcji: 2011

Postprzez mmd » 31 mar 2017, o 09:15

Gucio16 napisał(a):Ja się nie przejmuję ja mi się zapcha to kupie sobie drugi - stać na konia to i stać na owies.

Oto wlasnie chodzi, zeby doic ludzi w taki sposob.
Mnie tez stac i nie kupilem nowego. Absurdalna cena za abusrdalny pseudoekologiczny wynalazek.
mmd
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 27
Dołączył(a): 12 wrz 2014, o 13:07
Model: V50
Silnik: D3
Rok produkcji: 2011

Postprzez JacSwi » 1 kwi 2017, o 07:52

Delphi coś około 2900 zł poza serwisem,w Volvo pewnie około 7.
To do 1.6,ale Ford też z cenami zgłupiał,albo my z wypłatami zostaliśmy z tyłu.
W starej EU 2500 też się zarabia,tyle że euro,a ceny jak nasze prawie mają.
JacSwi
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 652
Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
Model: V50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez krzysztof63 » 1 kwi 2017, o 15:52

Ogólnie cena dpf do volvo to ciekawa sprawa.Mnie to wygląda na sztucznie wywindowane:zero drogich metali kolorowych typu złoto czy platyna a cena 2900.W grupie VW pół tablicy Mendelejewa i cena 1600.
krzysztof63
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 142
Dołączył(a): 26 kwi 2016, o 12:06
Model: C 30
Silnik: D4204T
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez andrzej445 » 6 kwi 2017, o 10:56

fajne modele nawet to są
andrzej445
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 5
Dołączył(a): 6 kwi 2017, o 10:53
Model: fiat
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Sigma » 6 sie 2017, o 09:44

Witam, proszę o pomoc. Od 5 lat jest właścicielką C30,1,6d 2010r. Od roku mam problem z DPFem. Wyświetla mi sie komunikat - pilny serwis silnika spada moc i dzieje mi sie to co 1-2 tys km . Zaznacze ze pierwszy raz pojawilo sie na drugi dzień po przejechaniu 500km autostradą. Trasy robię różne, ale około 30 tys rocznie. wczoraj pojawil mi sie problem , w trakcie jazdy droga krajowa - po ciągłej jeździe 2,5h.
Co mam robić?
Jaki koszt wymiany?
Czytałam też że może być to zawór EGR, czy objawy wskazują na to?
Czy regeneracja coś może pomóc i na zwracać uwagę?
Obawiam się trochę wycięcia i problemów ktore tez sie pojawiaja po nim.
Pomocy
Sigma
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 6 sie 2017, o 09:34
Model: c30
Silnik: 1600
Rok produkcji: 2010
Lokalizacja: Płock

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mechanika DIESEL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości