DPF i wszystko co z nim związane - wszystkie modele

silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod

Powrót do Mechanika DIESEL

Postprzez Gucio16 » 28 mar 2017, o 13:08

Ja się nie przejmuję ja mi się zapcha to kupie sobie drugi - stać na konia to i stać na owies.
Gucio16
4 bieg
4 bieg
 
Posty: 491
Dołączył(a): 1 lip 2016, o 17:36
Model: S40
Silnik: D3
Rok produkcji: 2012
Lokalizacja: Lubelskie

Postprzez mmd » 31 mar 2017, o 09:15

Gucio16 napisał(a):Ja się nie przejmuję ja mi się zapcha to kupie sobie drugi - stać na konia to i stać na owies.

Oto wlasnie chodzi, zeby doic ludzi w taki sposob.
Mnie tez stac i nie kupilem nowego. Absurdalna cena za abusrdalny pseudoekologiczny wynalazek.
mmd
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 27
Dołączył(a): 12 wrz 2014, o 13:07
Model: V50
Silnik: D3
Rok produkcji: 2011

Postprzez Gucio16 » 31 mar 2017, o 13:02

mmd napisał(a):
Gucio16 napisał(a):Ja się nie przejmuję ja mi się zapcha to kupie sobie drugi - stać na konia to i stać na owies.

Oto wlasnie chodzi, zeby doic ludzi w taki sposob.
Mnie tez stac i nie kupilem nowego. Absurdalna cena za abusrdalny pseudoekologiczny wynalazek.

A tak z czystej ciekawości to ile kosztuje nowy bo trudno go dostać poza ASO. Rzadko się zdarza żeby ktoś w tym modelu go wymieniał.
Gucio16
4 bieg
4 bieg
 
Posty: 491
Dołączył(a): 1 lip 2016, o 17:36
Model: S40
Silnik: D3
Rok produkcji: 2012
Lokalizacja: Lubelskie

Postprzez JacSwi » 1 kwi 2017, o 07:52

Delphi coś około 2900 zł poza serwisem,w Volvo pewnie około 7.
To do 1.6,ale Ford też z cenami zgłupiał,albo my z wypłatami zostaliśmy z tyłu.
W starej EU 2500 też się zarabia,tyle że euro,a ceny jak nasze prawie mają.
JacSwi
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 511
Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
Model: V50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Gucio16 » 1 kwi 2017, o 11:32

Do 1,6 można kupić już od - 750 zł. tani zamiennik a do 2D3 150 KM jestem ciekaw ceny.
Gucio16
4 bieg
4 bieg
 
Posty: 491
Dołączył(a): 1 lip 2016, o 17:36
Model: S40
Silnik: D3
Rok produkcji: 2012
Lokalizacja: Lubelskie

Postprzez krzysztof63 » 1 kwi 2017, o 15:52

Ogólnie cena dpf do volvo to ciekawa sprawa.Mnie to wygląda na sztucznie wywindowane:zero drogich metali kolorowych typu złoto czy platyna a cena 2900.W grupie VW pół tablicy Mendelejewa i cena 1600.
krzysztof63
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 128
Dołączył(a): 26 kwi 2016, o 12:06
Model: C 30
Silnik: D4204T
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez Gucio16 » 1 kwi 2017, o 16:04

Dobra wiadomość dla właścicieli diesli. Można legalnie usuwać filtry DPF Cytat z interia.pl.

Mamy bardzo dobrą wiadomość dla właścicieli diesli. Będziecie mogli zupełnie legalnie, a więc bezkarnie usuwać ze swoich samochodów filtry DPF!
Zdjęcie
. /Fot. 123RF/PICSEL /
.
/Fot. 123RF/PICSEL /
Nie sprawdziły się wcześniejsze zapowiedzi, że rząd, w związku z dramatycznym zanieczyszczeniem powietrza i w ślad za rekomendacjami wicepremiera Mateusza Morawieckiego, zamierza zaostrzyć przepisy, dotyczące kontroli emisji spalin z samochodów. Po tej informacji blady strach padł na użytkowników aut napędzanych nowszej generacji silnikami wysokoprężnymi, dla których filtry cząstek stałych, montowane w układach wydechowych, są prawdziwym utrapieniem.
W pojazdach wykorzystywanych głównie w miastach, na krótkich trasach, nieustannie się zatykają a z czasem całkowicie zużywają. Niestety, wymiana tych elementów jest bardzo kosztowna. Rachunki w ASO opiewają na kilka a niekiedy nawet na kilkanaście tysięcy złotych. Nic dziwnego, że wielu kierowców decyduje się na bez porównania tańsze rozwiązanie: usuwa zużyte wkłady ceramiczne DPF-ów, pozostawiając same ich obudowy. To oczywiście nie wystarcza, bowiem trzeba również dokonać odpowiednich zmian w oprogramowaniu sterownika silnika. Nie brakuje jednak warsztatów, które wyspecjalizowały się w wykonywaniu tego typu usług.
Reklama
Wnikliwsze sprawdzanie czystości spalin, zarówno w stacjach kontroli pojazdów, jak i przez policję, bezpośrednio na drogach, z łatwością ujawniałoby podobne machinacje. Na właścicieli samochodów z usuniętymi filtrami posypałyby się surowe kary, traciliby oni również dowody rejestracyjne. Na szczęście teraz mogą odetchnąć z ulgą - ta ponura wizja się nie urzeczywistni, gdyż rząd zrezygnował z wprowadzania nowych, surowszych przepisów. Przeciwnie - dodatkowo łagodzi swoje stanowisko.
- Po konsultacjach z ekspertami i zasięgnięciu opinii zmotoryzowanych Polek i Polaków doszliśmy do wniosku, że wspomniane działania są niepotrzebne i ograniczałyby wolności obywatelskie, które, jak wiadomo, są tak bliskie sercu politykom mojego obozu - oświadczyła premier Beata Szydło. - Nie ukrywam, że inspiracją dla nas była śmiała decyzja ministra ochrony środowiska profesora Jana Szyszko, który zezwolił na powszechne usuwanie drzew z prywatnych terenów. Skoro właściciel działki może legalnie wyciąć rosnące na niej buki i dęby, to dlaczego właściciel prywatnego samochodu nie mógłby legalnie wyciąć z auta elementu, którego obecność nie wpływa przecież ani na komfort podróżowania ani na bezpieczeństwo ruchu drogowego? Mój rząd nie pozwoli, by Komisja Europejska i obce koncerny motoryzacyjne narzucały Polkom i Polakom niekorzystne dla nich rozwiązania. Już poleciłam podległym mi urzędnikom ustalenie, jakich innych zmian będzie można dokonywać w samochodach bez konieczności uzyskiwania jakichkolwiek zgód i bez narażania się na sankcje ze strony państwa.
- To bardzo dobra decyzja. Od zawsze powtarzam, że smog i te wszystkie wynalazki, mające rzekomo chronić środowisko, to wymysł lewackich ekooszołomów. Strachy na lachy. Mój ojciec jeździł dieslem bez żadnych depeefów, systemów start/stop i było dobrze. Ja już dawno wywaliłem całe to dziadostwo ze swojej fury i śmigam, że hej - mówi nam Mariusz B., właściciel Audi A4.
A co wy sądzicie o zalegalizowaniu usuwania DPF-ów?
Artykuł pochodzi z kategorii: Naszym zdaniem
Przejdź na początek artykułu
poboczem.pl
UDOSTĘPNIJ


Czytaj więcej na http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/n ... ign=chrome

Czytaj więcej na http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/n ... ign=chrome

Cytat z interia.pl Ale dzisiaj 1,04
Gucio16
4 bieg
4 bieg
 
Posty: 491
Dołączył(a): 1 lip 2016, o 17:36
Model: S40
Silnik: D3
Rok produkcji: 2012
Lokalizacja: Lubelskie

Postprzez andrzej445 » 6 kwi 2017, o 10:56

fajne modele nawet to są
andrzej445
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 5
Dołączył(a): 6 kwi 2017, o 10:53
Model: fiat
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Sigma » 6 sie 2017, o 09:44

Witam, proszę o pomoc. Od 5 lat jest właścicielką C30,1,6d 2010r. Od roku mam problem z DPFem. Wyświetla mi sie komunikat - pilny serwis silnika spada moc i dzieje mi sie to co 1-2 tys km . Zaznacze ze pierwszy raz pojawilo sie na drugi dzień po przejechaniu 500km autostradą. Trasy robię różne, ale około 30 tys rocznie. wczoraj pojawil mi sie problem , w trakcie jazdy droga krajowa - po ciągłej jeździe 2,5h.
Co mam robić?
Jaki koszt wymiany?
Czytałam też że może być to zawór EGR, czy objawy wskazują na to?
Czy regeneracja coś może pomóc i na zwracać uwagę?
Obawiam się trochę wycięcia i problemów ktore tez sie pojawiaja po nim.
Pomocy
Sigma
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 6 sie 2017, o 09:34
Model: c30
Silnik: 1600
Rok produkcji: 2010
Lokalizacja: Płock

Postprzez krzysztof63 » 6 sie 2017, o 18:29

Wywal ten szajs.
krzysztof63
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 128
Dołączył(a): 26 kwi 2016, o 12:06
Model: C 30
Silnik: D4204T
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mechanika DIESEL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości