DPF i wszystko co z nim związane - wszystkie modele

silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod

Powrót do Mechanika DIESEL

Postprzez krzysztof63 » 6 sie 2017, o 18:29

Wywal ten szajs.
krzysztof63
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 142
Dołączył(a): 26 kwi 2016, o 12:06
Model: C 30
Silnik: D4204T
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez JacSwi » 9 sie 2017, o 10:02

Możesz zostawić DPF, są dość dobre zamienniki,koszt około tyś zł,natomiast dobrze by było zainteresować się egr-m,może być przyczyną,pierwszy krok to szczytanie błędów jakie ma auto.
JacSwi
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 652
Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
Model: V50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez marex59 » 17 lut 2018, o 10:37

Po co go od razu wywalać ? Fap można po prostu wyczyścić http://dailydriver.pl/porady/technika/c ... k-stalych/ ja tak zrobiłem i jest jak nowy cena 320 zł a z egr-em to po prosu te ujstrojstwo zaślepić i nie będzie probemu.
marex59
na luzie
na luzie
 
Posty: 4
Dołączył(a): 17 lut 2018, o 10:07
Model: c30
Silnik: 1.6 d
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: wolsztyn

Postprzez naprawadpf » 5 kwi 2018, o 12:59

Można sobie poradzić z DPF bez wycinania co wiadomo jest zakazane i za pół roku czy rok może być bardzo mocno kontrolowane. Proponuję Wam koledzy zapoznanie się z naszą ofertą, filtr będzie jak nowy, przerobiliśmy tego tematów z FAP bardzo dużo i się zatykają bez wyjątków, nawet jak mamy dodatek który pomaga przy wypalaniu. W naszej technologii nie wycinamy filtrów oraz nie używamy żadnych żrących chemii która potrafi zniszczyć monolit (wkład) filtra. Ważne jest to że czyszczone są razem z filtrem wszystkie sondy, wtedy mamy rzeczywiste odczyty urządzenia diagnostycznego. Zapraszam na nasza stronę internetową w celu zapoznania się z ofertą oraz kontaktu w razie jakichkolwiek pytań.
www.naprawadpf.eu
naprawadpf
na luzie
na luzie
 
Posty: 3
Dołączył(a): 5 kwi 2018, o 12:52
Model: V50
Silnik: 2,0
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Iława

Postprzez naprawadpf » 8 kwi 2018, o 21:56

Wszystko jest zależne od kondycji silnika, wtryski, zawór egr itd...jeżeli mamy silnik w dobrej kondycji nie brakuje dodatku do wypalania FAP to gwarantuje że po profesjonalnej regeneracji filtr będzie służył przez kolejne 150-200 tys. km. Jak wiadomo koszt nowego filtra jest wysoki i nie każdy może sobie na to pozwolić, wtedy ludzie szukają jakiejś alternatywy, pozostaje jeszcze nowy zamiennik ale rynek sam powoli to weryfikuje że lepiej regenerować oryginalny FAP niż zakładać nowy zamiennik bo są słabo wykonane i zapychają się 10 razy szybciej.

Pozdrawiamy i zapraszamy,
www.naprawadpf.eu
naprawadpf
na luzie
na luzie
 
Posty: 3
Dołączył(a): 5 kwi 2018, o 12:52
Model: V50
Silnik: 2,0
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Iława

Postprzez 1511Krzysztof » 3 lip 2018, o 18:26

Łał ciekawe.
1511Krzysztof
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 8
Dołączył(a): 22 paź 2017, o 13:22
Model: V50
Silnik: 2D
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Ucando » 20 sie 2018, o 13:51

DPF jest teraz wymogiem, więc jego usuwanie stało się nielegalne i można mieć spore problemy podczas badania technicznego.

Najlepiej jest użytkować samochód wyposażony w DPF zgodnie z jego zastosowaniem, czyli na dłuższych odcinkach, gdzie silnik będzie mógł spokojnie się rozgrzać i przynajmniej częściowo wypalić zgromadzoną sadzę. Warto też pamiętać i przestrzegać procedury dopalania filtra. To bardzo ważne, jeśli zależy nam na bezawaryjnym użytkowaniu takiego auta.
Poznaj ofertę części samochodowych w sklepie UCANDO.pl - https://www.ucando.pl
Avatar użytkownika
Ucando
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 8
Dołączył(a): 19 maja 2017, o 06:15
Model: V50
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez artek » 21 sie 2018, o 12:39

Gucio16 napisał(a):
Ucando napisał(a):DPF jest teraz wymogiem, więc jego usuwanie stało się nielegalne i można mieć spore problemy podczas badania technicznego.

Najlepiej jest użytkować samochód wyposażony w DPF zgodnie z jego zastosowaniem, czyli na dłuższych odcinkach, gdzie silnik będzie mógł spokojnie się rozgrzać i przynajmniej częściowo wypalić zgromadzoną sadzę. Warto też pamiętać i przestrzegać procedury dopalania filtra. To bardzo ważne, jeśli zależy nam na bezawaryjnym użytkowaniu takiego auta.

Odkryłeś Amerykę - brawo.

I Nobla za to dostanie.
artek
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 751
Dołączył(a): 26 lis 2014, o 14:23
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2008

Postprzez magda621 » 3 wrz 2018, o 14:09

Witam!

Mam problem z DPF. Jadąc auto nagle łapie wysokie obroty i zaczyna dymić. Mechanik powiedział, że muszę wymienić filtr na nowy, bo mojego już się nie da wypalić, ale zastanawiam się czy nie lepsza byłaby regeneracja dpf?
magda621
na luzie
na luzie
 
Posty: 2
Dołączył(a): 27 sie 2018, o 14:41
Model: V50
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Polska

Postprzez RyszardWa » 25 paź 2018, o 12:23

Jak dla mnie to regeneracja filtra DPF jest jakąś opcją jeżeli nie chce się kupować nowego filtra. Wystarczy trafić na odpowiedni warsztat i zregenerowany filtr posłuży nam przez dłuższy czas. Ja byłem tutaj https://szczurek-garage.pl/mechanika-samochodowa/regeneracja-filtra-dpf-fap i zregenerowany filtr służy mi już trzeci rok, a koszt nie był bardzo duży.
RyszardWa
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 85
Dołączył(a): 1 wrz 2018, o 18:10
Model: V40
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Katowice

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mechanika DIESEL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron