silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod
27 paź 2018, o 19:28
Wypierdalaj z ta reklamą pajacu.
13 lis 2018, o 15:03
Witam, jak rozpatrujecie teraz wycinanie dpf( fap 2.0d ) uwzględniając zaostrzone przepisy od nowego roku ? Czy mechanicy są w stanie usunąć go tak żeby potem nikt tego nie wykrył bo podobno mają mieć od 2019 na stacjach specjalne komputery ? Jest może ktoś kto wie coś więcej jak będzie to wyglądało i czy dalej się opłaca ?
13 lis 2018, o 19:21
Znając nasze realia.
Marzenie i mrzonka naszych polityków, jak i w innych kwestiach.
Szybciej nowy pomnik postawią niż stworzą właściwe prawo bez luk i furtek.
13 lis 2018, o 22:26
Wcześniej pisałem że wpakowałem nasz krajowy zamiennik, JMJ czy MJM producent, niestety ale 90 tysięcy i się rozsypał wkład, auto lata na trasach, 800-1000 kilometrów non stop praktycznie, może to była przyczyna przegrzania, bo tak wszystko jest sprawne.
Auto stoi i czeka na decyzję, 2900pln z kieszeni czy znów zamiennik.
14 lis 2018, o 20:34
Delphi około 3000 PLN, ale czy to będzie jakość oryginału.
Zamiennik przynajmniej w moim przypadku nie sprawdził się.
8 sty 2019, o 13:40
Witam , posiadam volovo 2.0 d 136km niedawno kupione w niemczech, temat jest taki . Otóż dowiedziałem się że w naszych volvach przy tankowaniu a dokładnie przy otwieraniu i zamykaniu klapy od tankowania , nasze volvo a dokładniej komputer dozuje odpowiednia dawkę płynu do filtra dpf, bo w klapie jest chyba jakaś czujka czy coś podobnego . I Im częściej bedzimy tankowac po 20, 30 litrów tym kopmuter bedzie częściej dozował płyn a co za tym idzie szybciej będzie się zapychał dpf. Wychodzi na to że trzeba jeździć od pełnego tankowania do rezerwy i wtedy tankowac . Częstreze tankowanie moze żle wpływać na naszego dpf. Powiedzcie czy słyszeliście o tym micie bądź fakcie.?
Pozdrawiam
30 sty 2019, o 11:42
Tak słyszałem o takim systemie tylko że w peugeotach i przyznam że tak lepiej jest tankować do pełna.
30 sty 2019, o 11:48
Wypierdalaj z tą reklamą błaźnie, jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia.
30 sty 2019, o 21:41
Czyli w volvach to nie występuje ?
30 sty 2019, o 22:12
marcin350z napisał(a):Witam , posiadam volovo 2.0 d 136km niedawno kupione w niemczech, temat jest taki . Otóż dowiedziałem się że w naszych volvach przy tankowaniu a dokładnie przy otwieraniu i zamykaniu klapy od tankowania , nasze volvo a dokładniej komputer dozuje odpowiednia dawkę płynu do filtra dpf, bo w klapie jest chyba jakaś czujka czy coś podobnego . I Im częściej bedzimy tankowac po 20, 30 litrów tym kopmuter bedzie częściej dozował płyn a co za tym idzie szybciej będzie się zapychał dpf. Wychodzi na to że trzeba jeździć od pełnego tankowania do rezerwy i wtedy tankowac . Częstreze tankowanie moze żle wpływać na naszego dpf. Powiedzcie czy słyszeliście o tym micie bądź fakcie.?
Pozdrawiam
Nie słuchaj tego cymbała od peugeota, bo pojęcia nie ma. Przy każdym tankowaniu, nie przy otwieraniu klapki komputer dozuje odpowiednią dawkę płynu do dpf-a. Im częściej tankujesz, tym szybciej tego płynu ubywa, to chyba wiadome. Natomiast nie prawdą jest, że częste tankowanie, a co za tym idzie częste dozowanie płynu szybciej zapycha filtr dpf. Właśnie ten płyn jest po to, aby filtr się nie zapychał, żeby się wypalał. Także odpowiednie traktowanie motoru pozwala filtr wypalić.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.