DPF i wszystko co z nim związane - wszystkie modele

silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod

Powrót do Mechanika DIESEL

Postprzez artek » 27 paź 2018, o 19:28

Wypierdalaj z ta reklamą pajacu.
artek
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 751
Dołączył(a): 26 lis 2014, o 14:23
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2008

Postprzez piotrxds » 13 lis 2018, o 15:03

Witam, jak rozpatrujecie teraz wycinanie dpf( fap 2.0d ) uwzględniając zaostrzone przepisy od nowego roku ? Czy mechanicy są w stanie usunąć go tak żeby potem nikt tego nie wykrył bo podobno mają mieć od 2019 na stacjach specjalne komputery ? Jest może ktoś kto wie coś więcej jak będzie to wyglądało i czy dalej się opłaca ?
piotrxds
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 8 lis 2018, o 17:28
Model: v50
Silnik: 2.0d
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez JacSwi » 13 lis 2018, o 19:21

Znając nasze realia.
Marzenie i mrzonka naszych polityków, jak i w innych kwestiach.
Szybciej nowy pomnik postawią niż stworzą właściwe prawo bez luk i furtek.
JacSwi
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 652
Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
Model: V50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez JacSwi » 13 lis 2018, o 22:26

Wcześniej pisałem że wpakowałem nasz krajowy zamiennik, JMJ czy MJM producent, niestety ale 90 tysięcy i się rozsypał wkład, auto lata na trasach, 800-1000 kilometrów non stop praktycznie, może to była przyczyna przegrzania, bo tak wszystko jest sprawne.
Auto stoi i czeka na decyzję, 2900pln z kieszeni czy znów zamiennik.
JacSwi
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 652
Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
Model: V50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez JacSwi » 14 lis 2018, o 20:34

Delphi około 3000 PLN, ale czy to będzie jakość oryginału.
Zamiennik przynajmniej w moim przypadku nie sprawdził się.
JacSwi
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 652
Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
Model: V50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez marcin350z » 8 sty 2019, o 13:40

Witam , posiadam volovo 2.0 d 136km niedawno kupione w niemczech, temat jest taki . Otóż dowiedziałem się że w naszych volvach przy tankowaniu a dokładnie przy otwieraniu i zamykaniu klapy od tankowania , nasze volvo a dokładniej komputer dozuje odpowiednia dawkę płynu do filtra dpf, bo w klapie jest chyba jakaś czujka czy coś podobnego . I Im częściej bedzimy tankowac po 20, 30 litrów tym kopmuter bedzie częściej dozował płyn a co za tym idzie szybciej będzie się zapychał dpf. Wychodzi na to że trzeba jeździć od pełnego tankowania do rezerwy i wtedy tankowac . Częstreze tankowanie moze żle wpływać na naszego dpf. Powiedzcie czy słyszeliście o tym micie bądź fakcie.?

Pozdrawiam
marcin350z
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 5
Dołączył(a): 7 sty 2019, o 17:18
Model: V50
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Łosice

Postprzez Mateusz99z » 30 sty 2019, o 11:42

Tak słyszałem o takim systemie tylko że w peugeotach i przyznam że tak lepiej jest tankować do pełna.
Mateusz99z
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 30 sty 2019, o 11:35
Model: v50
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez artek » 30 sty 2019, o 11:48

Wypierdalaj z tą reklamą błaźnie, jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia.
artek
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 751
Dołączył(a): 26 lis 2014, o 14:23
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2008

Postprzez marcin350z » 30 sty 2019, o 21:41

Czyli w volvach to nie występuje ?
marcin350z
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 5
Dołączył(a): 7 sty 2019, o 17:18
Model: V50
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Łosice

Postprzez artek » 30 sty 2019, o 22:12

marcin350z napisał(a):Witam , posiadam volovo 2.0 d 136km niedawno kupione w niemczech, temat jest taki . Otóż dowiedziałem się że w naszych volvach przy tankowaniu a dokładnie przy otwieraniu i zamykaniu klapy od tankowania , nasze volvo a dokładniej komputer dozuje odpowiednia dawkę płynu do filtra dpf, bo w klapie jest chyba jakaś czujka czy coś podobnego . I Im częściej bedzimy tankowac po 20, 30 litrów tym kopmuter bedzie częściej dozował płyn a co za tym idzie szybciej będzie się zapychał dpf. Wychodzi na to że trzeba jeździć od pełnego tankowania do rezerwy i wtedy tankowac . Częstreze tankowanie moze żle wpływać na naszego dpf. Powiedzcie czy słyszeliście o tym micie bądź fakcie.?

Pozdrawiam

Nie słuchaj tego cymbała od peugeota, bo pojęcia nie ma. Przy każdym tankowaniu, nie przy otwieraniu klapki komputer dozuje odpowiednią dawkę płynu do dpf-a. Im częściej tankujesz, tym szybciej tego płynu ubywa, to chyba wiadome. Natomiast nie prawdą jest, że częste tankowanie, a co za tym idzie częste dozowanie płynu szybciej zapycha filtr dpf. Właśnie ten płyn jest po to, aby filtr się nie zapychał, żeby się wypalał. Także odpowiednie traktowanie motoru pozwala filtr wypalić.
artek
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 751
Dołączył(a): 26 lis 2014, o 14:23
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2008

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mechanika DIESEL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości