DPF i wszystko co z nim związane - wszystkie modele

silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod

Powrót do Mechanika DIESEL

Postprzez Gucio16 » 3 wrz 2018, o 20:13

Na rok owszem.
Gucio16
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 843
Dołączył(a): 1 lip 2016, o 17:36
Model: S40
Silnik: D3
Rok produkcji: 2012
Lokalizacja: Lubelskie

Postprzez RyszardWa » 25 paź 2018, o 12:23

Jak dla mnie to regeneracja filtra DPF jest jakąś opcją jeżeli nie chce się kupować nowego filtra. Wystarczy trafić na odpowiedni warsztat i zregenerowany filtr posłuży nam przez dłuższy czas. Ja byłem tutaj https://szczurek-garage.pl/mechanika-samochodowa/regeneracja-filtra-dpf-fap i zregenerowany filtr służy mi już trzeci rok, a koszt nie był bardzo duży.
RyszardWa
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 18
Dołączył(a): 1 wrz 2018, o 18:10
Model: V40
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Katowice

Postprzez artek » 27 paź 2018, o 19:28

Wypierdalaj z ta reklamą pajacu.
artek
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 561
Dołączył(a): 26 lis 2014, o 14:23
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2008

Postprzez piotrxds » 13 lis 2018, o 15:03

Witam, jak rozpatrujecie teraz wycinanie dpf( fap 2.0d ) uwzględniając zaostrzone przepisy od nowego roku ? Czy mechanicy są w stanie usunąć go tak żeby potem nikt tego nie wykrył bo podobno mają mieć od 2019 na stacjach specjalne komputery ? Jest może ktoś kto wie coś więcej jak będzie to wyglądało i czy dalej się opłaca ?
piotrxds
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 8 lis 2018, o 17:28
Model: v50
Silnik: 2.0d
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez JacSwi » 13 lis 2018, o 19:21

Znając nasze realia.
Marzenie i mrzonka naszych polityków, jak i w innych kwestiach.
Szybciej nowy pomnik postawią niż stworzą właściwe prawo bez luk i furtek.
JacSwi
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 553
Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
Model: V50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez JacSwi » 13 lis 2018, o 22:26

Wcześniej pisałem że wpakowałem nasz krajowy zamiennik, JMJ czy MJM producent, niestety ale 90 tysięcy i się rozsypał wkład, auto lata na trasach, 800-1000 kilometrów non stop praktycznie, może to była przyczyna przegrzania, bo tak wszystko jest sprawne.
Auto stoi i czeka na decyzję, 2900pln z kieszeni czy znów zamiennik.
JacSwi
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 553
Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
Model: V50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Gucio16 » 14 lis 2018, o 10:52

Ile kosztuje oryginalny ? Jak na razie to mi oleju troszkę ubywa ale robię trasy po 2tyś km.
Gucio16
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 843
Dołączył(a): 1 lip 2016, o 17:36
Model: S40
Silnik: D3
Rok produkcji: 2012
Lokalizacja: Lubelskie

Postprzez JacSwi » 14 lis 2018, o 20:34

Delphi około 3000 PLN, ale czy to będzie jakość oryginału.
Zamiennik przynajmniej w moim przypadku nie sprawdził się.
JacSwi
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 553
Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
Model: V50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Gucio16 » 16 lis 2018, o 12:09

W volvo D3 150 KM w jeździe miejskiej wypala się przy ok. 250 km, ale przy długich trasach ok, 1000 km wypali się na początku na przestrzeni ok, 30 km spokojnej jazdy i jest spokój w długiej jeździe nawet 3000 tyś. nie zauważyłem wypalania się filtra , ale to trasa .
Gucio16
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 843
Dołączył(a): 1 lip 2016, o 17:36
Model: S40
Silnik: D3
Rok produkcji: 2012
Lokalizacja: Lubelskie

Poprzednia strona

Powrót do Mechanika DIESEL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron