Wszystko o amortyzatorach, sprężynach, układzie kierowniczym, końcówkach, drążkach itp.
Powrót do ZAWIESZENIE, układ KIEROWNICZY i HAMULCOWY
przez dawciio » 16 lip 2016, o 23:53
Podczas ostrego przyspieszania na 4,5,6 biegu drgania są wyczuwalne w okolicach 2000-2800obr/min, Poduszki pod silnikiem sprawdzone. Koła wyważone. Opony zdrowe. Dwumas odpada. Półosie juz wymieniłem. Najbardziej drży kierownica ale również odczuwalne są one w całym wnetrzu. WIE KTOS CO TO MOZĘ BYC BO JUZ RĘCE OPADAJĄ. Volvo s40 II . 2004R 2.0 d 136km
-
dawciio
- 1 bieg
-
- Posty: 17
- Dołączył(a): 21 gru 2015, o 20:30
- Model: s40
- Silnik: 2,0 136 D
- Rok produkcji: 2004
- Lokalizacja: Radom
przez darrknorthpl » 5 sie 2016, o 22:43
Sprawdź poduszkę skrzyni biegów. Mi w Focus'ie przenosiła drgania na kokpit i kierownicę
VIDA - odczyt i kasowanie błędów Kraków (Ruczaj)
-
darrknorthpl
- 2 bieg
-
- Posty: 79
- Dołączył(a): 26 maja 2016, o 17:43
- Model: V50
- Silnik: 2.0D
- Rok produkcji: 2007
- Lokalizacja: Kraków
przez darrknorthpl » 25 wrz 2016, o 13:42
heh, mi w fokusie to samo
VIDA - odczyt i kasowanie błędów Kraków (Ruczaj)
-
darrknorthpl
- 2 bieg
-
- Posty: 79
- Dołączył(a): 26 maja 2016, o 17:43
- Model: V50
- Silnik: 2.0D
- Rok produkcji: 2007
- Lokalizacja: Kraków
przez roksi181 » 23 lis 2016, o 13:19
-
roksi181
- na luzie
-
- Posty: 3
- Dołączył(a): 23 lis 2016, o 13:18
- Model: wwww
- Rok produkcji: 0
- Lokalizacja: wrocław
Powrót do ZAWIESZENIE, układ KIEROWNICZY i HAMULCOWY
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości