przez szneider » 18 mar 2014, o 21:26
Zaryzykowałem po przeczytaniu opinii na forach i jak na razie jestem mile zaskoczony i zadowolony. Głównie brałem pod uwagę silnik i zawieszenie. Porównując Volvo z A4, to jednak doznania jakie dostarcza Volviak są lepsze i to pod względem trzymania się na drodze i rozpędzania auta do przodu. Audica ze 130KM motorem nie jest tak żwawa jak 2.0D PSA. Przy zakupie warunek był jeszcze jeden, że auto musiało być 100% bezwypadkowe, wszystkie blachy musiały być oryginalne.
Czujnik prawdę ci powie
Przed V50 jeździłem paskiem B5 FL 1.9TDi 101KM. Zanim go kupiłem to oglądałem chyba z 10 takich pasków, szukałem ponad 1,5 miesiąca. Trafił się egzemplarz z 2001 r. w oryginalnym stanie i z oryginalnym przebiegiem w dniu zakupu 218 tys. Przez cały czas serwisowany w ASO VW, zarówno w DE jak i w PL. Gościu nawet żarówkę jechał zmienić do ASO. Przez rok użytkowania nie sprawiał żadnych problemów, poza oryginalnym akumulatorem na który w końcu przyszła pora po 13 latach. Pasek sprzedał się pierwszemu klientowi. Klient sprawdzał go w ASO Skody. Opinia była taka, że trafić paska z tego roku z takim przebiegiem i w takim stanie to prawie jak trafić szóstkę w totka. Swoją drogą, rzetelność i wiedza dotycząca diagnostyki auta jaką się wykazali panowie z ASO Skoda w Bydgoszczy pozostawia sporo do życzenia. Mógłbym im kilka kwestii dotyczących diagnostyki 1.9TDi PD podpowiedzieć.
Chyba, że im się po prostu nie chciało?
Link do stronki z paskiem co zrobiłem przed sprzedażą.
http://passatb5.cba.pl/Z V50 poszło dużo szybciej, ponieważ już drugie auto okazało się w 100% oryginalne i bezwypadkowe. Chociaż pierwszy egzemplarz był w stanie agonalnym, tylko dwie pary drzwi w miarę całe, a cała reszta po kilogramie szpachli, tylne błotniki po 800-900 mikronów.
BYŁO-VECTRA A,PASSAT B3,OMEGA A,GOLFII1.3,TOLEDO,VENTO,MAZDA626 2.0,2.0D,BRAVO,AUDI B4 2.0,2.3,1.9TDI,AUDI 100C4 2.5TDI,A6C4 1.9TDI,2.5TDI,A4 1.9TDI(90,110,130),PASSAT B5 1.9TDI(101,115,130),AUDI A6C5 1.9TDI,2.5TDI,SHARAN 1.9TDI, MONDEO MK4,V50