Switch to full style

[C30] Konwersja przodu, pre-facelift do facelift.

blachy, klamki, lusterka, zderzaki, szyby, ale i fotele, tapicerka itp.
Odpowiedz

[C30] Konwersja przodu, pre-facelift do facelift.

15 maja 2018, o 14:09

Witajcie,
od dłuższego czasu rozglądam się za Volvo C30 i jako osoba, która lubi sobie utrudniać życie zastanawiam się nad wykonalnością konwersji modelu z początku produkcji na poliftowy. Dysponuje zapleczem technicznym, więc koszta blacharsko lakiernicze nie stanowią przeszkody, bardziej interesuje mnie co oprócz tak oczywiśctych rzeczy jak komplet lamp, błotników, maska i zderzak należałoby wymienić. Pas przedni czy odrazu całą ćwiartkę? Oczywiście nie chciałbym poświęcać do tego projektu zdrowego egzemplarza, tylko takiego, który tak czy siak potrzebuje pomocy chirurga Mieczysława. Zakładam, że temat może spotkać się z dezaprobatą ortodoksyjnych fanów marki, ale mimo wszystko zapraszam do dyskusji i wymiany przemyśleń.

Re: [C30] Konwersja przodu, pre-facelift do facelift.

17 maja 2018, o 21:00

Nie wiem dokładnie jak jest z poliftowymi C30, ale jeżeli tak jak w S40/V50 to z przodu wymieniasz tylko zderzak i lampy - blachy są identyczne w przed i polifcie. Z tyłu w S40/V50 do wymiany też idzie zderzak i lampy. Do tego emblemat na klapie i listwa z oświetleniem tablicy. Z boku lusterka. No i trochę zmian jest wewnątrz. Największa to tunel środkowy z ręcznym. Reszta to raczej kosmetyka (daszki słoneczne, panele aluminiowe, kratki nawiewu, pokrętła w wodospadzie, zegary z programowaniem, podsufitka z przednim panelem oświetleniowym i może coś jeszcze o czym zapomniałem). Różnią się też trochę lusterka fotochrom (maskownica mocowania na szybie).
Odpowiedz