artek napisał(a):mewaone napisał(a):Witam,
Widzę, że raczej nikt mi nie pomoże. Chcę przerobić swoją turbinkę i dlatego był mi potrzebny model. Już sobie poradziłem...
Teraz muszę ogarnąć jeszcze kilka rzeczy i walczymy z mocą.
Pozdro.
Przerabiaj, przerabiaj, tylko później nie płacz, że auto nie chodzi.
Płakać nie będę, a auto będzie chodziło jak w zegarku! Dzięki za troskę, szkoda tylko, że nie odpowiedziałeś mi na moje pytanie....
TurboMayster napisał(a):Witam uprzejmie! Nie mogłem się powstrzymać, aby nie dopisać czegoś od siebie. Według moich informacji to o co pytasz to:
Volvo-PKW C30 2.0 D
Rok produkcji : od 01-2006
Silnik: D4204T
Pojemnosc: 1997 ccm
Moc: 136 KM
760774-9005S
3M5Q6K682BA
Sprawdź czy Ci się pokrywa i odpisz!
Wielkie dzięki
TurboMayster to mi dużo wyjaśniło. Niestety z powodu braku wolnego czasu musiałem nie co odpuścić temat. Obiecuję, że jak tylko wyciągnę turbinę i odczytam tabliczkę to wszystkie informację odnotuję w temacie.
Grzesiek napisał(a):Hybryde zrobiłeś z seryjnej turbiny ? jezeli tak to temat juz sprawdzany i jest bez sensu bo auto bardzo poźno wstaje co z tego ze 200km będzie jak to jeździć się nie da
Grzesiek owszem taki pierwotnie był plan, ale po dokładnym zgłębieniu tematu odpuściłem, to ma być daily. Do zabawy buduję sobie inne auto... Ogólnie po wprowadzeniu kilku zmian (między innymi hybrydowe turbo) można uzyskać ponad 200KM i jakieś 450NM, ale bał bym się tym autem pojechać w dalszą trasę (no chyba, że przyczepka i drugi silnik w zapasie
). Na fabrycznych podzespołach max można uzyskać jakieś 30% przyrostu mocy. Jedyne co zmienię to wzmocnie sprzęgło, a turbinę zregeneruję.