[1.6D 109KM 07-] Nagła awaria silnika

silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod

Powrót do Mechanika DIESEL

Postprzez S04 » 3 gru 2020, o 20:15

Witam. Niedawno stałem się posiadaczem S40 1,6 D z 2009 R. Autko super fajne R linę, zadbane i ogólnie same zalety. Zrobiłem około 5000 km i nagle jakiś stuk auto traci moc i silnik kaput. Wcześniej żadnych objawów. Mechanik telefonicznie stwierdził awarię dołu silnika. Silnik D4164T . Proszę o radę czy auto naprawiać i lecieć w koszty (awaria 600 km od domu więc szukać mechanika na miejscu albo laweta od 1500 zł w górę). Proszę o radę bo jestem totalnie "zielony"
S04
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 3 gru 2020, o 19:59
Model: S40
Silnik: Diesel
Rok produkcji: 2009
Lokalizacja: Lubelskie

Postprzez JacSwi » 4 gru 2020, o 17:08

Kaput, czyli?
To silniki PSA, słynny 1.6 HDi, kupisz bez kłopotu drugi motor,to jeździ w ogromnej ilości marek, różnią się osprzętem delikatnie, ale czy 16 zaworowy, czy 8, to słupki są te same
JacSwi
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 652
Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
Model: V50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez JacSwi » 4 gru 2020, o 17:10

A pasek jak? Był robiony? Czy sprzedawca powiedział że wszystko zrobione, Volvo przesadziło z interwałem wymiany, bo ten sam silnik w Citroenie max 120, Volvo 200
JacSwi
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 652
Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
Model: V50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Warszawa


Powrót do Mechanika DIESEL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości