Mapa strony Koła, felgi i opony » Dział : Koła, felgi i opony

Jakie felgi, opony kupić? Jak będzie wyglądało Twoje Volvo na takich kołach

Czym polerować lastryko

Witam
Czym szlifować / wypolerować lastryko?
Obrazek
Czytaj więcej : Czym polerować lastryko | Wyświetlone : 6160 | Odpowiedzi : 4

Szlifowanie gładzi

Witam. Pytanie do fachowców. Czy szlifowanie gładzi wlicza się w cenę za m2 gładzi czy osobno?
Czytaj więcej : Szlifowanie gładzi | Wyświetlone : 9191 | Odpowiedzi : 4

Dachy i nadkola własne projekty i produkcja?

Wiecie może gdzie wykonać projekty dachów do tuningu samochodów? Mamy warsztat z kolegami i rozbudowujemy ofertę po tuning starszych samochodów, ale szukamy firmy która pomoże nam w wytwarzaniu specjalnych elementów jak dachy, nadkola zderzaki czy osłonki.

EDIT: kolega wpadł na pomysł aby wspomóc sie firmą https://rotomoulding-partner.pl/ która wykonuje różne elementy z tworzyw sztucznych. Może to będzie najlepsze rozwiązanie.
Czytaj więcej : Dachy i nadkola własne projekty i produkcja? | Wyświetlone : 5044 | Odpowiedzi : 0

Felgi 18 S40

Takie pytanie, czy bez problemu założę felgi 18, et 45 i szerokość 8j do S40 II?
2.0 D jakby co
Czytaj więcej : Felgi 18 S40 | Wyświetlone : 13379 | Odpowiedzi : 6

Newport Cigarette Price[

On the first entrance, it is possible to fully appreciate the purity. The smoke means all the best. It was at first purchased under any psychological drive. Right after smoking, it feels comfortable to feed the throat, the particular smoke is genuine in fragrance, and it's also soft and smooth inside the lungs. The combustible area of the cigarette is 48mm Carton Of Cigarettes, the shredded tobacco is quite full, and the particular burning performance ...
Czytaj więcej : Newport Cigarette Price[ | Wyświetlone : 5984 | Odpowiedzi : 1

Cheap Newport 100 Cigarettes

In the first entrance, you are able to fully appreciate it's purity. The smoke means best of luck. It was initially purchased under the psychological drive. Following smoking, it feels comfortable to feed the throat Cigarettes For Sale, the actual smoke is real in fragrance, which is soft and smooth within the lungs. The combustible perhaps the cigarette is 48mm, the shredded tobacco is extremely full, and the actual burning performance is actually stable. It ...
Czytaj więcej : Cheap Newport 100 Cigarettes | Wyświetlone : 5930 | Odpowiedzi : 1

V50 2,5T 220KM 2006r - czy założę 16" felgi na tarcze 320mm?

Cześć!
Kupiłem V50 2,5T, w którym z przodu mam tarcze hamulcowe 320mm i duże zaciski. Obecnie są założone alufelgi 17" i między zaciskiem a wnętrzem felgi jest kilkanaście mm luzu. Czy na te zaciski zmieszczą się alufelgi 16"?
Dzięki.
Czytaj więcej : V50 2,5T 220KM 2006r - czy założę 16" felgi na tarcze 320mm? | Wyświetlone : 9106 | Odpowiedzi : 4

Marlboro Cheap Cigarettes

Determined high-quality tobacco actually leaves after natural growing old, with imported tobacco leaf recycleables, carefully modulated one of a kind formula, highlighting this natural lotus scent style Cigarettes For Sale. The scent is fresh in addition to natural, soft in addition to pure. Su Yan Rising lies as a high-end, inheriting the initial softness and mellowness on the Su Yan model Marlboro Gold, and the new and refined lotus scent fully interprets this elegant smoke ...
Czytaj więcej : Marlboro Cheap Cigarettes | Wyświetlone : 5814 | Odpowiedzi : 1

Zaloguj  •  Zarejestruj

Statystyki

Liczba postów: 610278 • Liczba wątków: 33093 • Liczba użytkowników: 23190