[2.0D 136KM 03-07] Nierówna praca zimnego silnika - filmik

silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod

Powrót do Mechanika DIESEL

Postprzez simon188 » 25 cze 2014, o 08:25

pawelwaw84-> Dzięki. Czyli ten trop odpada, tak samo jak zawór, o którym mowa powyżej. Wymieniałem obydwa i zero poprawy.
simon188
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 17
Dołączył(a): 10 cze 2014, o 09:40
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2004

Postprzez Wiciu » 17 sie 2014, o 14:35

Wszystko się zgadza. Mam to samo. Byłem na diagnostyce w ASO. Stwierdzili ,że do wymiany jest koło dwumasowe i świece żarowe. Zrobiłem jak powiedzieli. Nic nie dało. Jeżeli ktoś by mógł niech napisze gdzie odłączyć ten zawór EGR. Jestem laikiem. Z góry dzięki.
Wiciu
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 17 sie 2014, o 14:27
Model: v50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2005

Postprzez abart » 17 sie 2014, o 17:43

Jeżeli chodzi o odłączenie EGR'a to raczej Ci nic nie da...
Ale spróbować nie zaszkodzi. Obrazek
Tu masz obrazek gdzie znajduje się EGR i wytczka (u mnie ma szary kolor chyba)
abart
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 148
Dołączył(a): 8 sie 2014, o 10:23
Lokalizacja: Warszawa-Płock
Model: V50
Silnik: 2.0D +
Rok produkcji: 2007

Postprzez volvomix » 18 sie 2014, o 18:21

Witam was wszystkich.

poczytaem troszke o waszych problemach i co moge wam doradzic to to byscie sprawdzili przeplywomierz powietrza, najlepiej przelozyc z auta ktore jest sprawne i nie ma tego problemu co wy, nie radze kupowac odrazu nowego poniewaz kosztuje 320 pln a to nie malo ze szrotu nie ma gwarancji ze jest dobry. kolejna rzecz to adaptacja EGR-a. wymiana swiec zarowych gdy jest powyzej 5 stopni C raczej nic wam nie da poniewarz w tej temperaturze one sie nie grzeja. moze byc rowniez czujnik cisnienia paliwa w pompie. Co do przeplywki to moze poprostu szwankowac i bledu nie bedzie pokazywac na kompie. na zimnym i zgaszonym silniku odlaczcie przeplywomierz powietrza i odpalcie silnik ( silnik bedzie pracowal w trybie awaryjnym) i zobaczcie czy jest jakas ruznica. Ja mialem bardzo podobny problem i po wymianie przeplywki jakby reka odjaol ale wiadomo ile samochodow tyle problemow. Przepraszam za bledy
volvomix
na luzie
na luzie
 
Posty: 3
Dołączył(a): 19 kwi 2014, o 07:55
Model: v50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2005

Postprzez volvomix » 21 sie 2014, o 23:35

Panowie czy sprawdziliscie juz to o czym wam pisalem? jest jakas poprawa?
volvomix
na luzie
na luzie
 
Posty: 3
Dołączył(a): 19 kwi 2014, o 07:55
Model: v50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2005

Postprzez simon188 » 22 sie 2014, o 07:06

Witaj Volvomix... odpowiadając Tobie to większość czynności zaproponowanych przez Ciebie została zrobiona poza wymianą przepływomierza. Test z odpięciem go na próbę mógłby się udać gdyby objawy były regularne. To znaczy nie wiem jak u innych ale u mnie nierówna praca nie jest regułą czasami po postoju trzęsie a czasami wszystko jest ok, odpinając go nie miałbym więc pewności czy to poprawa po odpięciu czy po prostu trafiłem na lepszy okres. Nie mam natomiast innego na podmianę, zastanawiam się nad zakupem używki ale wywalić troszkę $ żeby zorientować się, że to jednak nie to - słaby pomysł. Czekam na wenę.
simon188
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 17
Dołączył(a): 10 cze 2014, o 09:40
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2004

Postprzez joker13 » 22 sie 2014, o 18:23

.
Ostatnio edytowano 29 mar 2015, o 14:18 przez joker13, łącznie edytowano 1 raz
joker13
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 20
Dołączył(a): 17 maja 2013, o 12:00
Model: S40
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2004

Postprzez pawelwaw84 » 24 sie 2014, o 13:38

Błąd Ci wywaliło na desce, bo gościu pewnie zostawił EGR włączony (z wciśniętą wtyczką) i zaślepił blaszką zamiast po prostu zostawić odłączoną wtyczkę. Komp głupieje, bo ma sygnał, że EGR działa ale nie zmienia parametrów pracy silnika.
Sprzedam:
Komplet opon zimowych 205/55R16
Nakrętki zabezpieczające do alufelg.
Szczegóły na priv
pawelwaw84
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 207
Dołączył(a): 20 paź 2013, o 16:50
Model: V50
Silnik: 2,0D
Rok produkcji: 2004

Postprzez joker13 » 24 sie 2014, o 22:05

.
Ostatnio edytowano 29 mar 2015, o 14:21 przez joker13, łącznie edytowano 1 raz
joker13
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 20
Dołączył(a): 17 maja 2013, o 12:00
Model: S40
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2004

Postprzez mateusz4001 » 25 lut 2015, o 00:03

Witam moją V50 również dotknęło szarpanie silnikiem na początku wyczyściłem egr ale nic nie dało teraz nawet go odłączyłem i zaślepiłem ale jak szarpało tak dalej szarpie co można jeszcze sprawdzić aby choć trochę poprawić kulturę pracy silnika.
mateusz4001
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 15:56
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2005

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mechanika DIESEL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości