Wszystko o amortyzatorach, sprężynach, układzie kierowniczym, końcówkach, drążkach itp.
15 kwi 2014, o 20:38
Witam.
Czy ktoś spotkał się z tym problemem a może wie jak to rozwiązać...
PRZY SKRĘCANIU (WOLNO PORUSZAJĄC SIĘ) LUB W CZASIE POSTOJU CZUĆ W PODŁODZĘ I W PEDAŁACH RUCHY KÓŁ (falowanie). NA POCZĄTKU MYŚLAŁEM ŻE MOŻE OPONY ZA WYSOKIE I OCIERAJĄ SIĘ O BŁOTNIKI JEDNAK WYDAJĘ MI SIĘ ŻE TO NIE TO. WCZEŚNIEJ NOWE ZIMOWE WYŻSZE A TERAZ LETNIE DUŻO NIŻSZE. CZY MOŻE BYĆ TO SPOWODOWANE ZUŻYTYMI AMORTYZATORAMI? PEWNIE JUŻ CZAS NA WYMIANĘ (jakie proponujecie w rozsądnej cenie)?
Dziękuję za każdą podpowiedz!
Pozdrawiam
15 kwi 2014, o 22:51
Prędzej przycinające się łożyska w górnych mocowaniach amortyzatora niż sam amortyzator. Amorki polecam KYB.
17 kwi 2014, o 18:34
Właśnie dziś przestało być to odczowalne... nie wiem... a jaki koszt jest wymiany takich lozysk?
Dzieki za info!
pozdrawiam
17 kwi 2014, o 20:38
Sporo z tym roboty, bo trzeba wyjmować całą kolumnę. 300-500zł z częściami gdzieś wyjdzie za obie strony i ewentualną geometrią. Robocizna jest sporą częścią tej kwoty, dlatego warto się wstrzymać i zrobić wszystko przy okazji wymiany amorków.
18 kwi 2014, o 19:21
Wielkie dzięki! Tak też zrobie. Wszystko za jednym zamachem.
Wesołych Świąt!
27 kwi 2014, o 19:07
Parę dni temu wróciłem od mechanika. Zapłaciłem 1500 za wymiane amorów, łożysk (stare się rozleciały) i serwis klimy (w tym wymianę filtra kabinowego). Faktycznie teraz jest jak trzeba!. Dzięki za pomoc!
28 kwi 2014, o 20:44
Jakie w końcu te amorki wziąłeś? Ja rok temu robiłem to samo na częściach KYB i zapłaciłem dokładnie 870zł za przód. (amorki, odboje, górne mocowania i łożyska kolumny z robocizną i geometrią).
Jaki masz odczucia po zmianie? Ja od razu zauważyłem, że auto szybciej reaguje na ruch kierownicą przy większych prędkościach, ale też wg mnie jest trochę twardziej i na większych wybojach ten zestaw pracuje niestety głośniej od oryginałów.
3 maja 2014, o 10:26
KYB gazowe uzylem - nawet proponowali mi to w serwisie. Roznica jest znaczaca jednak troszke mnie denerwuje ta ostra reakcja na nawet delikatny ruch kierownicy. wiesz moje auto ma juz 170 najechane. Podobno jak wyjeli lozyska to sie wysypaly. Kwoto to ogolny przeglad wymiana tych amorow, lozysk i klimy z filtrem. Teraz mam kolejny problem... dziura w wężu tylko nie wiem jaki to wąż. 2007r 2.0d Czy turbo czy ic - przy 2000 obr czarna chmura z tylu i szum w kabinie - zakleilem ja jednak chce kupic nowy (na tym peknietym jest znaczek forda - pewnie tanszy od volvo). nie wiem jednak gdzie go szukac i jak go opisac. ma ok 45cm dlugosci 40mm wewn. jedna str i 60mm srednica wewn. drugiej. Laczy sie z trojnikiem po prawej str. od frontu silnika. Mam zdjecia ale nie umiem ich umiescic na tym forum...
Dzieki!
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.