[2.0D 136KM 03-07] Odpalanie po dłuższym postoju

silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod

Powrót do Mechanika DIESEL

Postprzez vertenon » 14 lip 2019, o 18:44

Dzień dobry.

Mam problem z odpaleniem silnika, w przypadku gdy nie był uruchamiany przez co najmniej kilka godzin. Kręcę nawet do 10sekund zanim odpali za pierwszym razem (akumulator sprawny i doładowany). Gaszę silnik po kilku sekundach i próbuję znowu - 2-3sekundy - uruchomiony. Każda kolejna próba uruchomienia przebiega pomyślnie, aż do odczekania kilku godzin. Zauważyłem też, że największy problem jest, gdy odpalam go rano po chłodniej nocy (ok. 10 stopni). Wymieniony został filtr paliwa wraz z przewodem wychodzącym z tego filtra (przewód fabryczny). Układ został oczywiście odpowietrzony po wymianie, jednak kompletnie nic to nie pomogło - jest tak jak było przed wymianą. Co może być przyczyną, na co zwrócić uwagę przy diagnozie?

Proszę o pomoc :)
vertenon
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 5 maja 2019, o 08:59
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: lubelskie

Postprzez toomasz » 26 sie 2019, o 13:06

Rozwiązałeś ten problem ?? Mam te same objawy i już jeden mechanik nie poradził sobie.
toomasz
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 26 sie 2019, o 13:02
Model: v50
Silnik: 2.0d
Rok produkcji: 2004
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Dani84 » 1 paź 2019, o 20:54

Witam chciałbym zapytać czy już wiadomo co to było bo mnie też to spotkał rano długo kręciaku akumulator nowy. Niewiem co jest.
Dani84
na luzie
na luzie
 
Posty: 2
Dołączył(a): 1 paź 2019, o 20:44
Model: V50
Silnik: 2.0 diezel
Rok produkcji: 2004
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie

Postprzez KamilM » 4 paź 2019, o 08:38

Zmagałem się z tym przez ostatnie miesiące. Po nocnym postoju, a pod koniec - po kilku godzinach stania, nie odpalał. Jakby zapowietrzony/brak paliwa.

Przejrzany cały układ paliwowy, wymieniony filtr paliwa, wymienione przelewy na wtryskach i skończyło się regeneracją pompy WC. Przebieg 200tys. km.
Pozdrawiam.
KamilM
na luzie
na luzie
 
Posty: 2
Dołączył(a): 4 paź 2019, o 08:29
Model: V50
Silnik: 2.0D 136KM
Rok produkcji: 2009
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Dani84 » 8 paź 2019, o 19:20

Dzięki wielkie koledze mam nadzieję że to pomoże....
Dani84
na luzie
na luzie
 
Posty: 2
Dołączył(a): 1 paź 2019, o 20:44
Model: V50
Silnik: 2.0 diezel
Rok produkcji: 2004
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie

Postprzez martinaward » 18 paź 2019, o 09:14

Akumulator jest istotny, i to bardzo, ale nie wiem jak kupić, go aby nie żałować. Na co zwracacie uwagę podczas zakupu akumulatora? Z góry dziękuje Wam wszystkim za odpowiedzi.
Avatar użytkownika
martinaward
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 18 paź 2019, o 09:10
Lokalizacja: Poznań
Model: v50
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Poznań

Postprzez darianastya » 22 paź 2019, o 13:34

hejka
darianastya
na luzie
na luzie
 
Posty: 2
Dołączył(a): 22 paź 2019, o 13:34
Model: dari
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: darianastya

Postprzez lturner » 15 sty 2020, o 12:36

Może warto zastanowić się nad wymianą filtrów i zbiornika paliwa, który mógł ulec uszkodzeniu w wyniku korozji, na przykład poprzez jakość paliwa. Do zwykłego samochodu osobowego nie będzie ciężko znaleźć zbiornika od producenta krajowego.
lturner
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 15 sty 2020, o 12:32
Lokalizacja: Wrocław
Model: V50
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Szczecin


Powrót do Mechanika DIESEL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości