Tak więc patrząc po schematach, to nie ma dodatkowego zabezpieczenia od tego obwodu (są to bezpieczniki F4 i F18, ale jakby były przepalone miałbyś problem z innymi obwodami i pozostałymi zamkami- nie działały by) Także ja bym zaczął od przeczyszczenia pinów we wtyczce 64/48 - to ta u góry lewego słupka (najlepiej jakimś kontakt sprayem) Zwróciłbym szczególną uwagę na piny 4 i 8 (przewody czarno-czerwony i biało-zielony) są to przewody idące do zamka (silniczka) klapy. Druga sprawa sprawdź sam mikroswitch (ta elektroniczna klamka klapy) może to być wina samego switcha lub połączeń (w kostce 64/48 sa to piny 1- czarny przewód i 10- czarno-żółty) Żeby wyeliminować tego mikro switcha (elektroniczna klamke klapy) możesz zewrzeć te przewody, po wcześniejszym odryglowaniu zamków (jak byś zdemontował tą klamkę to są to piny 1 i 3 (przewody kolorów jak pisałem wcześniej: czarny i czarno-żółty) Podobno najczęściej właśnie padają te przełączniki (switche) w tych klamkach, ale jak miałeś wyciek to mogły Ci styki zaśniedzieć już w tej kostce. Jakbyś miał miernik to mógłbyś sprawdzić dokąd dochodzi napięcie. Obwód elektryczny masz rozrysowany na stronie 111 schematów do V50 z 2005r.
Powodzenia. W razie problemu pisz (jak coś nie jasno napisałem:))