silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod
Powrót do Mechanika BENZYNA
przez markow43 » 10 paź 2014, o 22:42
Silnik po zatrzymaniu nie chciał odpalić , pierwsze kręcenie ciężkie potem normalne.
Okazało się ,że pasek rozrządu prawie spadł. Napinacz się rozleciał . Po wymianie rolki , napinacza pompy wodnej i paska silnik odpalił ale po pierwsze słychać jak świszczy ssie coś , po drugie pasek nadal spycha na na bok. Przejechane 70tyś mil.
Co tam jeszcze może być nie tak ?
-
markow43
- na luzie
-
- Posty: 2
- Dołączył(a): 10 paź 2014, o 22:32
- Model: s40
- Silnik: 2,4i benzyna
- Rok produkcji: 2005
przez abart » 16 paź 2014, o 12:59
1. Robisz to sam?
Jeśli tak to jedź do mechanika (lepiej laweta albo holowanie jeśli to manual).|
2. Jeśli robi to mechanik to go zmień bo bez rozbierania to takie trochę wróżenie z fusów.
-
abart
- 3 bieg
-
- Posty: 148
- Dołączył(a): 8 sie 2014, o 10:23
- Lokalizacja: Warszawa-Płock
- Model: V50
- Silnik: 2.0D +
- Rok produkcji: 2007
przez markow43 » 22 paź 2014, o 21:28
Witam.
Robił go mech kolega. Wymienione zostało pasek , napinacz ,pompa wodna w komplecie podobno to trzeba wymienić.
Uszkodziła się osłona co powodowało tarcie i spychanie paska nawet po wymianie, i niestety jeden zawór , a może " tylko" jeden . Czyli doszło cztery zawory "komplet" 2 ssące dwa wydechowe , uszczelka pod głowice.
Po wymianie wszystko ok.
-
markow43
- na luzie
-
- Posty: 2
- Dołączył(a): 10 paź 2014, o 22:32
- Model: s40
- Silnik: 2,4i benzyna
- Rok produkcji: 2005
Powrót do Mechanika BENZYNA
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości