[2.0D 136KM 03-07] Wszystko na temat rozrządu

silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod

Powrót do Mechanika DIESEL

Postprzez hultaj » 5 lis 2014, o 07:51

pawelwaw84 900zł w ASO? Dziwnie tanio bo ostatnio pojeździłem po mechanikach i wołali 850 - 1000zł.
Fakt, do łódzkiego ASO nie dzwoniłem bo kompletnie nie mam do nich zaufania, jak dla mnie to naciągacze jak większość ASO różnych marek (zawsze znajdą 100 innych rzeczy które trzeba NATYCHMIATS wymienić).
Zadzwonię dzisiaj do nich i spytam bo w przypadku rozrządu przekonuje mnie ewentualna gwarancja, którą oczywiście zajebiście trudno wyegzekwować u "zwykłego mechanika".
Ostatnio edytowano 5 lis 2014, o 09:41 przez hultaj, łącznie edytowano 1 raz
..::HultaJ::..
"Nagrodą jest brak kary" 1bkpow
hultaj
4 bieg
4 bieg
 
Posty: 303
Dołączył(a): 29 lis 2013, o 13:28
Lokalizacja: Łódź
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2005

Postprzez abart » 5 lis 2014, o 08:06

Powiem szczerze że nie rozumiem za bardzo problemu?
Chodzi o oszczędność czy jak? Ile dasz więcej za pompę wody?
Taka oszczędność nigdy dobrze nie wychodzi. Jak nie założysz pompy wody bo (np. Dobrze wygląda) to za 20-30 tys może się okazać że jednak musisz ją wymienić i znowu będzie płacz że musisz rozrząd robić.
abart
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 148
Dołączył(a): 8 sie 2014, o 10:23
Lokalizacja: Warszawa-Płock
Model: V50
Silnik: 2.0D +
Rok produkcji: 2007

Postprzez hultaj » 5 lis 2014, o 09:41

abart ma racje, takie oszczędności są na krótka metę.
Dzwoniłem do ASO w Łodzi (NOVA)... cena 1300zł.
..::HultaJ::..
"Nagrodą jest brak kary" 1bkpow
hultaj
4 bieg
4 bieg
 
Posty: 303
Dołączył(a): 29 lis 2013, o 13:28
Lokalizacja: Łódź
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2005

Postprzez pawelwaw84 » 5 lis 2014, o 20:26

Zapytałeś o cenę dla programu 4+? Chodzi o rabaty dla starszych aut. Ja w sierpniu to robiłem i zapłaciłem 930zł, jakoś we wrześniu była dodatkowa promocja i robili to za 900zł. Jeśli chcesz wymienić z oryginalną pompą wody to dopłacasz 500zł, więc to jednak spora różnica, a jeżeli miałbym wstawiać jakiś zamiennik za 200zł to wolę zostać przy fabrycznej. Co do ryzyka odnośnie pompy oczywiście macie racje. W poprzednim aucie wolałem mieć pewność i zmieniałem rozrząd z pompą - ta jednak padła po 10kkm. Tokiem myślenia, że też ma łożyska i się popsuje równie dobrze należałoby wymienić pompę oleju, łańcuch rozrządu bo się rozciąga, wałki rozrządu bo ząbki się wyrabiają i koniecznie hydrauliczny napinacz łańcucha, bo wszystko równie dobrze może paść w każdej chwili i pracuje równie ciężko w silniku. W swojej historii miałem 3 awarie pompy wody, ale zawsze były to pompy już wymienione. Wg mnie części na pierwszy montaż prawdopodobnie są lepsze od oryginalnych części i dużo, dużo lepszej jakości jak zamienniki. Jak będziecie po wymianie dajcie znać w jakim stanie były stare elementy. Ja byłem w szoku bo rolka, napinacz bez najmniejszych luzów na łożysku, kręci się bezszelestnie, pasek bez najmniejszych uszczerbków, więc o jakość można być spokojnym (tym bardziej, że nikt jeszcze nie opisywał problemu zerwania paska albo jego osprzętu) mimo że pierwsze modele mają już po 10 lat. Te części są w nieporównywalnie lepszym stanie niż w benzyniakach, w których rozrządy zmieniałem co 60kkm.
Sprzedam:
Komplet opon zimowych 205/55R16
Nakrętki zabezpieczające do alufelg.
Szczegóły na priv
pawelwaw84
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 207
Dołączył(a): 20 paź 2013, o 16:50
Model: V50
Silnik: 2,0D
Rok produkcji: 2004

Postprzez zydziu1982 » 20 gru 2014, o 23:30

nie oplaca sie oszczedzac,zawsze wymieniac z pompa pzdr
zydziu1982
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 13
Dołączył(a): 2 sty 2014, o 20:54
Model: v50
Silnik: 1.6 d
Rok produkcji: 2009

Postprzez volvomix » 24 gru 2014, o 13:21

Witam Panowie
Chciałem się zapytać czy ktośz was wymieniał rozrząd ale sam (nie w serwisie i nie u mechanika). mam kilka pytań i jeżeli ktoś taki jest na tym forum to prosze o odzew. sChodzi o Volvo V50 2.0 136 km
volvomix
na luzie
na luzie
 
Posty: 3
Dołączył(a): 19 kwi 2014, o 07:55
Model: v50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2005

Postprzez katalizator » 3 sty 2015, o 22:43

Z racji że nikt nie odpisał podam link do sąsiedniego forum w którym to kolega Colin przedstawia co po kolei należy zrobić. Sam tego nie robiłem.
http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=176&t=28730
Jedyne co pamiętam gdy u mnie kolega wymieniał rozrząd to bardzo się zdziwił kiedy to na którymś czy to kole pasowym czy innym występował dziwny luz (taki przeskok). Mówił, że nie spotkał się z czymś takim, ale skoro po roku silnik jest cały tzn że ten typ tak ma.
Może któryś z kolegów dokładniej opisze ten luz. Bo to zaiste dziwne bardzo :-)
Avatar użytkownika
katalizator
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 220
Dołączył(a): 31 gru 2013, o 18:00
Lokalizacja: Łódź
Model: v50
Silnik: 2.0 D4204T
Rok produkcji: 2007

Postprzez pitbull03 » 4 sty 2015, o 13:43

Witam, ja wymieniałem rozrząd z moim Tatą w garażu i autko śmiga super. Jakieś pytania?
Volvo V50, 2.0D, 136KM, 2006r.
Avatar użytkownika
pitbull03
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 31
Dołączył(a): 5 paź 2014, o 22:23
Lokalizacja: Warszawa
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2006

Postprzez peb » 4 lip 2015, o 22:07

Ja również służę pomocą (w okolicach Wawy mogę pomóc osobiście :) )
Pozdrawiam
peb
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 11
Dołączył(a): 31 maja 2014, o 15:08
Lokalizacja: Warszawa
Model: V50
Silnik: 2.0 D
Rok produkcji: 2008

Postprzez bosman » 30 lip 2015, o 09:09

Jestem świeżo po wymianie rozrządu w swojej v50. Oryginalny przebieg 228tys rozrząd nie był jeszcze zmieniany. Był oryginalny z 2004 roku. Zaskoczyło mnie to, że pasek i rolki były w dobrym stanie. Natomiast pompa wody nie miała najmniejszego śladu zużycia. Gdybym nie miał kupione to bym zostawił oryginalna. Moim zdaniem wytrzymała by jeszcze conajmniej 80tys. Aa cały zestaw Rouviele czyli pasek, rolka prowadząca, rolka napinajaca i pompa wody w Inter carsie za pomocą znajomego zapłaciłem 356zl. Czas pracy 4,5 godziny. Dostęp bardzo dobry. W razie pytań chętnie służę pomocą. Pozdrawiam
bosman
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 195
Dołączył(a): 12 lip 2015, o 06:56
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2004
Lokalizacja: Ślesin

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mechanika DIESEL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości