Pilny serwis układu zasilania - poszukiwania usterki

instalacje: silnika, oświetlenia, sterowanie elektryczne podzespołami itp.

Powrót do Elektryka

Postprzez Cole » 26 maja 2017, o 06:22

Może przejedź się do serwisu Forda? ja mam swoj serwis od aut japońskich http://www.hrs-japanserwis.pl/ to dzięki temu mój samochód jest cały czas na chodzie, firma oryginalne części i zamienniki oraz klimatyzacje - serwis i odgrzybianie ozonem
Cole
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 35
Dołączył(a): 28 kwi 2016, o 21:51
Model: V50
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez preeezess » 14 wrz 2017, o 17:55

Witam mam ten sam problem " pilny serwis układu zasilania " po 2 minutach na postoju sie zapala wczesniej padł mi alternator wymieniłem mostek z regulatorem i zaczoł ładować ale komunikat pojawia sie nadal mimo że alternator ładuje 14.38volt na mierniku wyczysciłem moduł CEM pod schowkiem preparatem do czyszczenia styków .Pojawiał sie też komunikat tak jakby migał podczas jazdy awaria układu wspomagania myslałem ze to moze pompa padła ale odłączyłem wtyczke od wspomagania i dalej to samo Wszystkie bezpieczniki są ok auto chodzi normalnie a jednak komunikat sie pojawia co jest bardzo irytujące. Może ktoś wie gdzie w Siedlcach ktoś ma VIDĘ bo już niewiem co można jeszcze zrobić najbliższy serwis mam w Warszawie i myślę że tam też będą wróżyc z fusów albo będą naprawiac metodą pró i błędów i wbije sie w koszta
preeezess
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 14 wrz 2017, o 17:47
Model: s40
Silnik: diesel 2,0
Rok produkcji: 2004
Lokalizacja: Siedlce

Postprzez szpila55 » 7 paź 2022, o 05:09

Witam
Czy po wyczyszczeniu CEM-u problem rozwiązany?
Mam ten sam problem w S80.
Wymieniony i zregenerowany alternator i nadal pojawia się awaria ładowania, jest to różnie czasem na 50 kilometrów pojawi się trzy razy czasem na 300 kilometrów ani razu.
Gdy błąd się pojawi wystarczy że zgadze silnik , uruchomie ponownie i błędu już nie ma na desce rozdzielczej. Ktoś może podpowiedzieć?
szpila55
na luzie
na luzie
 
Posty: 3
Dołączył(a): 7 paź 2022, o 05:03
Model: S80
Silnik: 4,4
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez szpila55 » 7 paź 2022, o 05:17

Witam
Czy po wyczyszczeniu CEM-u problem rozwiązany?
Mam ten sam problem w S80
Wymieniony i zregenerowany alternator i nadal pojawia się awaria ładowania, jest to różnie czasem na 50 kilometrów pojawi się trzy razy czasem na 300 kilometrów ani razu.
Gdy błąd się pojawi wystarczy że zgadze silnik , uruchomie ponownie i błędu już nie ma na desce rozdzielczej. Ktoś może podpowiedzieć?
szpila55
na luzie
na luzie
 
Posty: 3
Dołączył(a): 7 paź 2022, o 05:03
Model: S80
Silnik: 4,4
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez krzysiekj » 21 mar 2023, o 13:47

Na temat pracy silnika jest wiele publikacji w sieci, tutaj https://www.ebrodnica.pl/gadzety-i-hobb ... aczac.html możesz poczytać co oznacza nietypowa praca, ale wiadomo każdy przypadek jest inny.
krzysiekj
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 120
Dołączył(a): 13 lip 2017, o 13:49
Model: V50
Silnik: benzyna
Rok produkcji: 2011
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez gosia90 » 30 wrz 2023, o 22:19

W tym temacie walczyłam dzielnie, ale i tak skorzystałam z usług mechanika - http://aldamotorsport.pl/serwis-ferrari-slask/. Usterka została naprawiona, a auto śmiga i oto chodzi. Nie ukrywam, że interesuje się motoryzacją, ale gdy mnie co przerasta, to zwracam się o pomoc do mechanika. Trzeba wiedzieć, kiedy powiedzieć sobie dość.
gosia90
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 25
Dołączył(a): 7 cze 2022, o 13:29
Model: V50
Silnik: 1.6
Rok produkcji: 2010
Lokalizacja: Kraków

Poprzednia strona

Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości