Problem polegał na zużytym pasku klinowym. Pasek został wymieniony i chyba problem ustał ale niestety powrócił problem z wtryskami. Miesiąc temu był ten sama problem, mechanik przeczyścił kostki od wtrysków, wymienił filtr paliwa i powietrza, dolał jakiegoś dodatku, zrobił adaptację egr, naprawił rozrusznik i auto zaczęło chodzić ładnie. Podobno były właśnie błędy EGR i 1 i 4 wtryskiwacza, skoki napięcia i świec. Przy odbiorze mechanik powiedział mi, że błąd egr wrócił i błąd świecy, (bo jest jedna świeca do wymiany) a więc umówiłem się z nim na przyszły tydzień. Teraz zastanawiam się, co się znowu stało z tymi wtryskami? Gdzie szukać przyczyny? Wiązka elektryczna? Kostki? Komputer? Na razie odłączyłem mu akumulator w nadziei, że wieczorem podłączę i odzyska sterowanie wtryskami? Dodam, że moim zdaniem poduszki silnika są mocno zużyte i może też od tego komputer łapie te błędy z wtryskiwaczy, bo nierówno pracuje, ale już sam nie wiem