[2.4 140KM 03-07] Piszczenie na rozgrzanym silniku s40

silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod

Powrót do Mechanika BENZYNA

Postprzez MatiRybka » 20 maja 2016, o 19:12

Witam, mam problem z moim volvem. Piszczy strasznie. Tylko na rozgrzanym silniku, na zimnym wszystko jest cacy. Początkowo myślałem że pisk idzie z pasków i rozrządu, jednak to nie prawda- zdjąłem paski i osłuchałem rozrząd. Dźwięk wydobywa się gdzieś z od strony skrzyni, tak słychać pod spodem auta. Autem zrobiłem już tak ponad 300 km, mocy nie ubyło, nic się nie dzieje innego poza tym piskiem. Wrzucam filmik żeby pokazać o co chodzi. Dodam że po dodaniu gazu dźwięk nie ginie i nie rośnie. Pozdrawiam

https://www.youtube.com/watch?v=araGKWpzCGc
MatiRybka
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 6
Dołączył(a): 6 paź 2015, o 15:39
Lokalizacja: koło
Model: s40
Silnik: 2.4
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Koło

Postprzez peem » 20 maja 2016, o 19:39

Wysuń lekko bagnet, podczas pracy silnika, jak się zmieni dźwięk to wymień puszkę/separator odmy ;) pooglądaj jeszcze przewody od odmy.
peem
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 14
Dołączył(a): 20 maja 2016, o 19:36
Model: C30
Silnik: D4204T
Rok produkcji: 2008
Lokalizacja: Małoposka

Postprzez MatiRybka » 20 maja 2016, o 20:19

Kolego. Lepiej Ci powiem;) dźwięk w ogóle ginie. I słychać jakby spuszczanie powietrza z silnika. Powiedz mi dokładnie co tam mam ogarnąć. Może odmę wyczyścić i ta puszkę pod puszka od filtra?
MatiRybka
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 6
Dołączył(a): 6 paź 2015, o 15:39
Lokalizacja: koło
Model: s40
Silnik: 2.4
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Koło

Postprzez peem » 20 maja 2016, o 20:46

Pod kolektorem ssącym, do bloku przykręcona jest plastikowa czarna puszka-separator odmy. Uszkodzona jest wewnętrznie, naprawa to wymiana na nowy element. To standard w tych silnikach, przy okazji warto posprawdzać pozostałe przewody od odmy> trzeba demontować obudowe f. powietrza, kolektor ssący, i obudowę komputera.
U Ciebie jeszcze instalacja gazowa dochodzi.
peem
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 14
Dołączył(a): 20 maja 2016, o 19:36
Model: C30
Silnik: D4204T
Rok produkcji: 2008
Lokalizacja: Małoposka

Postprzez MatiRybka » 20 maja 2016, o 21:16

pytanie-gdzie to kupić? aso? i wiela za to?
MatiRybka
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 6
Dołączył(a): 6 paź 2015, o 15:39
Lokalizacja: koło
Model: s40
Silnik: 2.4
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Koło

Postprzez peem » 21 maja 2016, o 08:37

ASO coś koło 1 tyś chyba kosztuje, co do używek to trzeba się zastanowić, bo roboty dużo a nie wiadomo na co trafisz.
peem
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 14
Dołączył(a): 20 maja 2016, o 19:36
Model: C30
Silnik: D4204T
Rok produkcji: 2008
Lokalizacja: Małoposka

Postprzez Jezyks » 18 kwi 2019, o 15:02

Dzień dobry. Mam ten sam problem czyli co to jest? Przecież ten separator 60 zł kosztuje więc dlaczego wymiana 1000 zł w aso ?
Jezyks
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 18 kwi 2019, o 15:01
Model: V50
Silnik: 2.4
Rok produkcji: 2004
Lokalizacja: Torun

Postprzez magnetyzer1 » 30 cze 2019, o 17:54

Dwa miesiące temu przy błędzie 250A wymieniłem menbranę ODMY za 60 zł.wszystko ok. Kilka dni temu Przepalony bezpiecznik F-35 błędy;6400,4000,1300,6000ster.A/C przyczną tych usterek było zwarcie termistora ODMY(teraz lato odłączyłem wtyk).Gdybym przy poprzedniej usterce wymienił całość problem drugiej usterki by nie zaistniał zlokalizowanie usterki rozłanczanie obwodów zajęło mi dwa dni.
magnetyzer1
na luzie
na luzie
 
Posty: 2
Dołączył(a): 26 cze 2019, o 09:19
Model: v-50
Silnik: 2.4B 5244S
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: rzeszów

Postprzez eufrat » 9 wrz 2019, o 13:48

Też mam ten problem, nadal nie wiem o co chodzi?

__________________________________________________________________________________________________________
https://www.fintecnic.pl/kontakt
eufrat
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 9 wrz 2019, o 13:47
Model: BMW
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Nielatający » 11 wrz 2019, o 09:29

A korzystasz może z oleju Pro Engine Ultra? Bo jak nie to tego typu piszczenie może wynikać z wykorzystywania oleju o nie najwyższej jakości :)
Nielatający
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 26
Dołączył(a): 4 lip 2019, o 13:57
Model: V4
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz

Następna strona

Powrót do Mechanika BENZYNA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości