Tu zadajemy szybkie pytani

Jeśli nie wiesz, w której kategorii powinieneś zadać swoje pytanie, możesz to zrobić tutaj. Mod umieści ją we właściwej za Ciebie

Powrót do Szybkie pytanie - szybka odpowiedź

Postprzez lucyfer1234 » 11 maja 2016, o 17:55

lucyfer1234
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 84
Dołączył(a): 2 sie 2015, o 09:33
Model: v50
Silnik: Diesel 2.0 136KM
Rok produkcji: 2004
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa

Postprzez Marcel1214 » 13 maja 2016, o 22:31

Witam wszystkich jestem tu nowy potrzebuje pomocy z waszej strony.
Samochód mi zgasł na podczas jazdy na prostym odcinku wszystko przestało działać wskazówki zegara opadły i wyświetlił mi się komunikat MOTOR SERVICE VEREIST.
Spróbowałem go odpalić,ale nic z tego rozrusznik przestał kręcić i bateria mi padła do końca. Mechanik wymienił rozrusznik po obejrzeniu powiedział mi, ze może być to pasek rozrządu, ponieważ jak podłączył go pod komputer czujnik który sie tam znajduje nie daje mu sygnału powiedział mi tez ze sprawdził czy sam czujnik jest może wadliwy,ale w innym aucie jest ok. Dziwi mnie jedno iz pasek tam nadal jest i nie ma luzu a podczas odpalania sie kreci.Sam nie wiem co może być przyczyna ręce opdają.
Myslę jeszcze iż może być tu problem z pompa bo wygląda mi na to jak by samochód nie dostawał paliwa. Auto jest z 2005 r i ma przejechane 140 tys.
Marcel1214
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 13 maja 2016, o 21:56
Model: v 50
Silnik: 2.0d
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: italia

Postprzez mlody37 » 14 maja 2016, o 09:28

co to jest ?? https://zapodaj.net/b7fbaf6192661.jpg.html
podczas jazdy na nogi spod kolumny kierownicy wypadło mi właśnie coś takiego. co to może być?? na pierwszy rzut oka nic nie widać skąd mogło to odpaść
mlody37
 

Postprzez Michalcoventry » 27 maja 2016, o 00:08

Czy przekaźnik świec żarowych od silnika 1.6D pasuje do 2.0D?
Michalcoventry
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 9
Dołączył(a): 16 sie 2015, o 15:29
Model: V50
Silnik: 2.0d
Rok produkcji: 2004
Lokalizacja: Coventry

Postprzez kosior » 1 cze 2016, o 20:20

Wiem, że o klimie jest dużo postów i może 3/4 postów przeczytałem ale chciałbym się podzielić swoim problemem oraz poradzić się...
Jak jest ciepło i parno sprężarka włącza się i wyłącza działa też w sumie tak sobie, moim zdaniem powinna lepiej. Przeczyściłem czujnik temp. za wodospadem i nic to nie zmieniło...była tydz temu nabijana i sprawdzana szczelność, filtra kabinowego nie zmieniałem, dobrze dmucha no i jeszcze nie śmierdzi. Przejrzałem bezpieczniki i są OK. Poniżej zdj. i opis punktów.

1. Ptyka przy włączaniu i wyłączaniu się klimy oraz mocno się grzeje
2. Rurka w sumie ma temp. normalną, można powiedzieć, że temperaturę otoczenia
3. Jest b. zimna i skrapla się na niej woda, odpływ nie jest zatkany bo nie mam mokrych dywaników za to woda cieknie pod autem
4. Tym się nie przejmujcie kontrast pozostał po jednym z serwisów :/


Obrazek
kosior
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 19
Dołączył(a): 10 sty 2016, o 12:22
Model: V50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2008
Lokalizacja: WLKP

Postprzez peem » 3 cze 2016, o 22:26

Zmierz luz na sprzęgle sprężarki, jak włączysz klimatyzacje to działa wentylator chłodnicy ?
peem
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 14
Dołączył(a): 20 maja 2016, o 19:36
Model: C30
Silnik: D4204T
Rok produkcji: 2008
Lokalizacja: Małoposka

Postprzez peem » 16 cze 2016, o 04:15

mlody37 napisał(a):co to jest ?? https://zapodaj.net/b7fbaf6192661.jpg.html
podczas jazdy na nogi spod kolumny kierownicy wypadło mi właśnie coś takiego. co to może być?? na pierwszy rzut oka nic nie widać skąd mogło to odpaść


Elementy od pedału sprzęgła, poszukaj jeszcze sprężyny. Coś się tam urwało i potrzebne będą nowe części, podjedź do ASO.
peem
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 14
Dołączył(a): 20 maja 2016, o 19:36
Model: C30
Silnik: D4204T
Rok produkcji: 2008
Lokalizacja: Małoposka

Postprzez Gość » 16 cze 2016, o 08:00

Witam wszystkich:) od niespełna 3 miesięcy jestem posiadaczem v50 1.6D 2005r a modelowy 2006 bez dpi. Moje pytanie brzmi następująco czy po odpieciu wtyczki zaworu EGR na zgaszonym silniku zawór pozostanie zamknięty i czy silnik przejdzie w tryb awaryjny? jeśli pytanie zadałem w złym dziale to z góry przepraszam:) wiele na ten temat czytałem ale nic konkretnego się nie dowiedziałem... wiec będę wdzięczny za wyczerpująca odpowiedz pozdrawiam :)
Gość
 

Postprzez Grzesiek89 » 16 cze 2016, o 08:09

Witam wszystkich:) od niespełna 3 miesięcy jestem posiadaczem v50 1.6D 2005r a modelowy 2006 bez dpf. Moje pytanie brzmi następująco czy po odpieciu wtyczki zaworu EGR na zgaszonym silniku zawór pozostanie zamknięty i czy silnik przejdzie w tryb awaryjny?gdzie znajde wtyczke egr? jeśli pytanie zadałem w złym dziale to z góry przepraszam:) wiele na ten temat czytałem ale nic konkretnego się nie dowiedziałem... wiec będę wdzięczny za wyczerpująca odpowiedz pozdrawiam :)
Gość
Grzesiek89
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 44
Dołączył(a): 16 cze 2016, o 07:39
Model: V50
Silnik: 1.6D
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: Radom

Postprzez solarrr1990 » 20 cze 2016, o 18:23

panowie czy S40/V50 wychodziły z fabrycznie przyciemnionymi szybami( wiem ze zawsze są troche przyciemnione ale chodzi mi o czarne szyby)
solarrr1990
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 12
Dołączył(a): 11 kwi 2016, o 10:07
Model: v50
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Krotoszyn

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Szybkie pytanie - szybka odpowiedź

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości