Witam,
1. Mam problem a mianowicie, po wymianie uszczelniaczy auto ma bardzo słabe przyspieszanie. Do tego jak mu depnę na fulla to powoli się rozpędza, ale silnik jak by buczał. Rozrząd sprawdzony i jest dobrze ustawiony. komputer sygnalizuje błąd P0026 (Obwód cewki sterującej 0 zaworem ssącym zakres sygnału / działanie Bank 1). Miałem już ten problem kiedyś, ale auto jeździło normalnie. Co może być przyczyną?
Po podpięciu kompa diagnostycznego i mechanika, auto zaczęło sypać błędami na wszystkim, mechanik stwierdził, że to niemożliwe, że to wina komputera (DENSO) i że należny go wymienić, czy może to być to spowodowane komputerem? Czy też mechanik coś spartolił przy wymianie uszczelniaczy zaworów?
Potrzebowałbym następujących informacji od kogoś aby porównać odczyty z samochodu: camshaft reset value intel, camshaft shifting angle, camshaft advance angle, camshaft adaptation)
2. A jeszcze jedna sprawa co dzisiaj zauważyłem. Przez tydzień jak jeździłem dymu ze spalania oleju nie było, aż do dzisiaj? jaka może być inna przyczyna spalania oleju? dodam że spala go tylko w momencie jak hamuje silnikiem i nagle mu depnę?
3. I jak już jesteśmy przy spalaniu oleju to przy otwartych oknach nie ma możliwości jeździć bo zasyca cały dym do auta. Wydech jest szczelny. Moim zdaniem nie powinno to mieć miejsca.