gregkrakNie wiem co to jest u ciebie, u mnie też kilka razy się zdarzyło że tuż po odpaleniu zgasł, mam 2.0d.
Ja swojego DPF'a wywaliłem a teraz żałuję... Autko będę brał do Norwegii gdzie będzie zarejestrowane więc muszę znów założyć DPF.
Jeśli będziesz musiał wymienić ten filterek to koniecznie sprawdź czy masz jeszcze płyn, bez płynu szybko zapchasz nowy filtr i koniecznie sprawdź oba czujniki temperatury (choć gdyby były walnięte miał byś "wymagany serwis silnika") i czujnik ciśnienia.
Dobrej jakości DPF dostaniesz na allegro za 1050zł z darmową przesyłką i 2-letnią gwarancją. Właśnie taki będę montował do siebie
Zdania są podzielone, moje jest takie że bez sensu jest wywalać filtr skoro można go wymienić (choć sam wywaliłem)
EGR się nie wywala z auta a jedynie zamyka
Jeśli zechcesz żyć szczęśliwie bez FAP'a to polecam wyciąć fizycznie to ustrojstwo, a właściwie to tylko wnętrzności
Wgrać soft 3 w jednym, czyli bez DPF + wyłączenie EGR + chiptuning
I patrz na prędkościomierz jak wyjedziesz po takim zabiegu bo różnica powala