silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod
Powrót do Mechanika DIESEL
przez jacek13 » 25 wrz 2016, o 08:37
VOLVO V50 2,0 D rocznik 2005 -u mnie tez ten pisk występuje, układ kierowniczy dział bez zastrzeżeń
-
jacek13
- 1 bieg
-
- Posty: 14
- Dołączył(a): 23 lip 2016, o 15:34
- Model: V50
- Silnik: DIESEL
- Rok produkcji: 2009
- Lokalizacja: RADZYMIN
przez katalizator » 24 lis 2016, o 22:22
Jak pisze Mr Fix niech druga osoba kręci kierownicą lewo prawo - jeżeli dźwięk się zmienia (jego amplituta raz jest wyższa raz niższa) to jest to elektryczna pompa wspomagania. I pracuje prawidłowo. Jeżeli dźwięk jest jednostajny to jest to elektronicznie sterowany zawór EGR. Można odłączyć od niego wtyczkę i zauważyć czy dźwięk zginął. Tak piszczący EGR pracuje prawidłowo i nie ma powodów do obaw.
-
katalizator
- 3 bieg
-
- Posty: 220
- Dołączył(a): 31 gru 2013, o 18:00
- Lokalizacja: Łódź
- Model: v50
- Silnik: 2.0 D4204T
- Rok produkcji: 2007
przez sallie13 » 6 lis 2019, o 22:43
Czym może taki pisk być spowodowany?
-
sallie13
- na luzie
-
- Posty: 4
- Dołączył(a): 6 lis 2019, o 22:41
- Model: s60
- Silnik: 2.0 benzyna
- Rok produkcji: 1999
- Lokalizacja: Kraków
Powrót do Mechanika DIESEL
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości