Tuning silnika 2.0D

Optyczny i mechaniczny. Pomysły, realizacje, porady, problemy związane z tuningowaniem podzespołów auta

Powrót do Tuning

Postprzez Rych33 » 16 sie 2015, o 08:52

Nie napisałem. Chodziło mi o ofertę V-Tech Szczecin. Auto-scan nie ma nic na temat chiptuningu na swojej stronie. Trzeba zadzwonić. Ale znalazłem jeszcze V-Max na Husarów. Chwalą się że tuningują silniki. Ale co i za ile ? Trzeba zadzwonić. Robił ktoś u nich ?
Avatar użytkownika
Rych33
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 33
Dołączył(a): 19 maja 2015, o 07:05
Model: S40
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez dadi82 » 11 paź 2016, o 09:23

Jaka jest bezpieczna moc dla 2.0d żeby wytrzymało sprzęgło turbina itp.? Oddaję na wycinkę DPF i mogę od razu wgrać nowy program. Ale mam mieszane uczucia na pewno nie chcę i nie będę modyfikował żadnych podzespołów, jeżdżę głównie po mieście i tak się zastanawiam czy chipowanie ma sens w moim przypadku, z drugiej strony takie do 160kM wydaje się bezpieczne. A może jestem w błędzie?
dadi82
na luzie
na luzie
 
Posty: 4
Dołączył(a): 27 wrz 2016, o 20:45
Model: v50
Silnik: 2.0 D
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Sulejówek

Postprzez Grzesiek » 11 paź 2016, o 20:29

Ja mam w 2.0d taki program zrobiony aby mi nie dymił do takiej granicy chciałem.Auto bez dpf'u 165km/370nm jazda tylko w mieście.Jest mega duża różnica między tym co było a po programie warto zrobić DOBRY program u kogoś kto się zna i nie wgra gotowca
Grzesiek
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 84
Dołączył(a): 5 lis 2013, o 18:50
Model: S40
Silnik: 2.0D , 1.6DR
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez JacSwi » 10 gru 2016, o 21:44

Moim zdaniem lepiej kupić D5,kto miał okazje pośmigać z tym motorem pod maską ten wie że 2.0 nawet bardzo podgonione mocą może jedynie grzecznie z tyłu się ciagnąć.
No i chyba zakup D5 wyjdzie taniej.
JacSwi
4 bieg
4 bieg
 
Posty: 307
Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
Model: V50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Grzesiek » 13 gru 2016, o 15:41

tylko d5 jest dużo droższy w częściach i sporo mniej tego na rynku z używanych części. d5 jak zdrowe na 220km i już jezdzi fajnie.
Grzesiek
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 84
Dołączył(a): 5 lis 2013, o 18:50
Model: S40
Silnik: 2.0D , 1.6DR
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez JacSwi » 19 gru 2016, o 20:55

Ja bez problemu S60 z D5 zrobiłem 650 tyś km i to bez wiekszych kłopotów. Teraz u nowego pana ma już 730 i nadal śmiga. Mam znajomego Szweda i ma nalatane na D5 (tej 163PS) 900 tyś km i żyje choć już czuć ten przelot.
A wydatki praktycznie podobne co przy 1.6 czy 2.0.
JacSwi
4 bieg
4 bieg
 
Posty: 307
Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
Model: V50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kulig » 11 sty 2017, o 09:23

Zdecydowałem się na wycięcie DPF'a a przy okazji chciałem dodać trochę mocy. Okazało się ze trochę więcej miał seryjnie 148KM i 380Nm Po zmianach 167KM i 430Nm i jakoś nie chce mi się w to wieżyc. Hamownia może przekłamywać?
Obrazek
Avatar użytkownika
kulig
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 16
Dołączył(a): 13 mar 2016, o 08:12
Lokalizacja: Głogów
Model: v50
Silnik: d4204t
Rok produkcji: 2008
Lokalizacja: Głogów

Postprzez bosman » 11 sty 2017, o 16:03

Przy moim bmw e30 325e czyli pojemność 2.7l i seryjnie 129km na hamowni miałem 134km. Dodam że pomiar odbył się ok 1.5 roku temu, a auto nie miało żadnych modyfikacji.
Aha auto to mój rocznik czyli 1987 :-), więc wszystko jest możliwe.
bosman
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 193
Dołączył(a): 12 lip 2015, o 06:56
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2004
Lokalizacja: Ślesin

Postprzez Lanact » 14 sty 2017, o 13:07

Kulig@ I jak auto teraz jeździ? Ponieważ również ciągle noszę się z zamiarem jakiejś małej ingerencji w silnik. Pzdr,
Lanact
2 bieg
2 bieg
 
Posty: 26
Dołączył(a): 1 kwi 2015, o 22:07
Lokalizacja: Opole
Model: S40
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2008

Postprzez kulig » 14 sty 2017, o 21:54

czuć ze ma więcej mocy spalanie bez zmian. Jedno co mnie martwi to dymienie, mocniejsze wciśnięcie gazy przy niskich obrotach powoduje puszczenie sporego czarnego baka :(
Avatar użytkownika
kulig
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 16
Dołączył(a): 13 mar 2016, o 08:12
Lokalizacja: Głogów
Model: v50
Silnik: d4204t
Rok produkcji: 2008
Lokalizacja: Głogów

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Tuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron