V50 2010 nie odpala, kontrolki wariują

instalacje: silnika, oświetlenia, sterowanie elektryczne podzespołami itp.

Powrót do Elektryka

Postprzez christobaldo1 » 20 gru 2016, o 10:54

Hej,
dzisiaj rano miałem identyczny problem co u Ciebie, wsiadam, kluczyk w stacyjkę i w drugim położeniu, kompletny chaos na desce rozdzielczej, kontrolki świecą się na zmianę prawie wszystkie, jakiś komunikat o awarii, a w trzeciej pozycji auto nie kręci (mieszkam w szwecjii i volvo też kupione w Szwecji), zadzwoniłem po assistance i jego pierwsza diagnoza to akumulator lub alternator, odpaliliśmy auto na kablach dojechałem do warsztatu i tam mi zgasł, kontrolki znów zaczeły wariować światła mrugać, w warsztacie pierwsza diagnoza taka samo co gości z assistance, akumulator lub alternator, oby to był tylko akumulator jak u Ciebie, pojutrze mam z rodzinąć jechać do Polski. Volvo mam 3miesięce, przejechane ma 127000km, 1,8 flexifuel 2008r, dzis albo jutro napiszę jak się to u mnie skończy. pozdrawiam
christobaldo1
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 12
Dołączył(a): 20 gru 2016, o 10:29
Model: v50
Silnik: 1,8 flexi fuel
Rok produkcji: 2008
Lokalizacja: norrkoping sweeden

Postprzez JacSwi » 20 gru 2016, o 13:56

Spokojnie. Alternator sprawdzą czy ładowanie jest i prawdopodobnie zakończy się na baterii. Choć jak znam Szwedów to może to być zbyt trudne dla nich.
Spokojnie byś sam sprawdził czy brak ładowania czy aku się wykończył.
JacSwi
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 652
Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
Model: V50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez christobaldo1 » 21 gru 2016, o 12:05

Całe szczęście to tylko akumulator, pierwszy raz spotkałem się z takimi oznakami wyczerpanej baterii. Wesolych świąt.
christobaldo1
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 12
Dołączył(a): 20 gru 2016, o 10:29
Model: v50
Silnik: 1,8 flexi fuel
Rok produkcji: 2008
Lokalizacja: norrkoping sweeden

Postprzez krzysztof63 » 21 gru 2016, o 19:06

A ja się już spotkałem.Dwie godzinki słuchania radia,a po pózniej próba odpalenia.Rozrusznik kręci jak szalony,komunikaty sypią garściami a autko nic.Jeden telefon do zaprzyjaznionego warsztatu,odpowiedz,podładuł aku i po problemie.I tak było,a strachu co nie miara.
krzysztof63
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 142
Dołączył(a): 26 kwi 2016, o 12:06
Model: C 30
Silnik: D4204T
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez JacSwi » 22 gru 2016, o 08:43

Bo niestety dziś już nie ma części dobrych. Jakość współczesnych produktów jest bardzo niska.
Ja już spotkałem 4 miesieczny aku który po podpieciu miernika ma wszystko jak trzeba,a dopiero po obciążeniu (wyjetym rozrusznikiem) spadał do 7.2V po czym wracał do 12.7.
JacSwi
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 652
Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
Model: V50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Irek533 » 22 gru 2016, o 10:46

Dokładnie, teraz tylko masa podróbek i nic więcej.
Irek533
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 22 gru 2016, o 09:09
Model: vw
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: warszawa

Postprzez tomek234 » 6 sty 2017, o 10:46

coraz więcej jest podróbek na rynku
tomek234
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 6 sty 2017, o 10:45
Model: a
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Kraków

Postprzez jarek23 » 13 sty 2017, o 08:32

i tak nic na temat podróbek nie zrobic

http://warsaw-apart.pl/
jarek23
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 13 sty 2017, o 08:24
Model: a
Silnik: a
Rok produkcji: 1980
Lokalizacja: Kraków

Postprzez andrzej212 » 13 sty 2017, o 10:48

jak nie można gdzieś zgłosić
andrzej212
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 13 sty 2017, o 10:42
Model: a
Silnik: a
Rok produkcji: 1980
Lokalizacja: Kraków

Poprzednia strona

Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość