Tuning silnika 2.0D

Optyczny i mechaniczny. Pomysły, realizacje, porady, problemy związane z tuningowaniem podzespołów auta

Powrót do Tuning

Postprzez JacSwi » 15 sty 2017, o 09:48

A co chciałeś uzyskać zwiększając dawkę paliwa,wiesz jak wygląda profesjonalne modyfikowanie silnika?
Do tego chyba pozbyłeś się filtra,może zaczną obowiązywać i u nas normy,i zacznie ktoś tego pilnować.
JacSwi
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 652
Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
Model: V50
Silnik: 1.6d
Rok produkcji: 2006
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Grzesiek » 15 sty 2017, o 18:42

kulig - przecież to nie ma prawa jechać jak tam wartości są chwilowe i wszystko leci w dół dramata co jest na tym wykresie. 430nm to albo to hamownia albo nie ogarnieci ludzie to roboli.Sprzęgło , 2masa sie podda od takiego Nm.Ktoś ci za przeproszeniem zjebał auto :/ takim moment to przy 200km z tego diesla się osiąga ale to juz sporo trzeba pokombinować. Więcej niz seria moze wyjsc i czesto tak jest jak nie jest zajazd motor ale taki Nm to juz przegiecie i posypie się wszystko w aucie i będzie kopcił strasznie :/ 170km/370nm nic nie dymi i to takie optymalne wartości i jak ktoś dobrze ogarnia strojenie to moc ma ciagnać przez wiekszą częśc obrotów a tutaj jest strzał mocy u Ciebie między 2000-2300 obrotów a pózniej wszystko w dół leci i auto nie chce jechać :/ słabo bardzo słabo to wygląda
Grzesiek
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 102
Dołączył(a): 5 lis 2013, o 18:50
Model: S40
Silnik: 2.0D , 1.6DR
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kulig » 15 sty 2017, o 22:11

czyli będzie trzeba wrócić do stereo programu.
Avatar użytkownika
kulig
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 19
Dołączył(a): 13 mar 2016, o 08:12
Lokalizacja: Głogów
Model: v50
Silnik: d4204t
Rok produkcji: 2008
Lokalizacja: Głogów

Postprzez Grzesiek » 15 sty 2017, o 22:52

kulig - zapytaj czy są w stanie zejść trochę z Nm, żeby "wypłaszczyć" trochę te kreski aby tak nie leciało wszystko mocno w dół szybko.Hp/konie kreski ładne są ale moment przesadzili moim zdaniem.Szkoda auta a jak by poprawili trochę i zmniejszyli Nm to nie będzie też dymił i będzie ładnie auto równo "ciągnęło" pod odcinkę ;)
Grzesiek
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 102
Dołączył(a): 5 lis 2013, o 18:50
Model: S40
Silnik: 2.0D , 1.6DR
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez ratioo » 16 sty 2018, o 10:58

kulig, faktycznie niuta ciut za dużo. Jeśli jeździsz "z głową" to ok, ale jak będziesz pałował w okolicach 2-3krpm to dwumas Ci samochód odda w momencie.
A co do kopcenia, to jeśli bez DPF to przy takiej mocy i bucie będzie puszczał bąki, zwłaszcza przy tych wtryskach. Poza tym, fizyki nie oszukasz - potrzeba chwili, żeby turbo ruszyło pełną parą.
Jesli to tylko "bąki" to nie masz się czym przejmować. Gorzej jak kopci cały czas. Jak tuner zdejmie Ci trochę wachy, powinno być ciut lepiej.
Generalnie wróć do tunera, powiedz co dolega i poproś o poprawę programu (pod warunkiem, że tuner coś potrafi, a nie wgrał gotowca :) )
ratioo
na luzie
na luzie
 
Posty: 3
Dołączył(a): 22 lis 2016, o 19:31
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2008
Lokalizacja: Wieliszew

Postprzez pelczaks » 21 sty 2018, o 19:11

moim zdaniem to ciekawy projekt !
pelczaks
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 21 sty 2018, o 12:16
Model: S40
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Gdańsk

Poprzednia strona

Powrót do Tuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości