silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod
Powrót do Mechanika DIESEL
przez arturo90 » 4 lut 2017, o 15:21
-
arturo90
- 1 bieg
-
- Posty: 6
- Dołączył(a): 3 lut 2017, o 13:03
- Model: V50
- Silnik: 2,0D
- Rok produkcji: 2006
- Lokalizacja: WLKP
przez JacSwi » 4 lut 2017, o 15:38
Miałem okazje przejechać się Peugeotem 1.6d ze sprzęgłem starego typu zamiast dwumasy,z opowieści słyszałem że drga wszystko,ale było dość znośnie i jak w moim V 1.6d padnie sprzęgło to przerabiam na zwykłe.
-
JacSwi
- 5 bieg
-
- Posty: 652
- Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
- Model: V50
- Silnik: 1.6d
- Rok produkcji: 2006
- Lokalizacja: Warszawa
przez arturo90 » 4 lut 2017, o 15:57
no ja chyba też się zdecyduję na takie rozwiązanie. Jest wielu sceptykow tego rozwiązania ale znajomy montuje do różnych aut sztywne koło i twierdzi, że nie spotkał się żeby były jakieś problemy
-
arturo90
- 1 bieg
-
- Posty: 6
- Dołączył(a): 3 lut 2017, o 13:03
- Model: V50
- Silnik: 2,0D
- Rok produkcji: 2006
- Lokalizacja: WLKP
przez JacSwi » 4 lut 2017, o 18:58
Przy 2.0d jest spory moment ale 1.6d powinien sobie poradzić na zwykłym sprzęgle,a jak je oglądałem to ma spore spreżyny tłumiące. A koszt 60% taniej za Valeo.
-
JacSwi
- 5 bieg
-
- Posty: 652
- Dołączył(a): 21 wrz 2016, o 04:24
- Model: V50
- Silnik: 1.6d
- Rok produkcji: 2006
- Lokalizacja: Warszawa
Powrót do Mechanika DIESEL
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości