[Proszę o ocenę oferty] V50 2.0 D

Dział dla przyszłych właścicieli S40 lub V50. Tutaj można wklejać linki do samochodów z ogłoszeń ze wszystkich serwisów. Można też zadawać nurtujące Was pytania o S40 i V50. Bez konieczności rejestrowania się.

Powrót do Porady przed zakupem

Postprzez dewon7 » 15 lut 2017, o 19:13

Szukam dla żony V50. Podobają jej się te samochody a że niebawem powiększy nam się rodzinka to padło na V50 kombi. Z racji tego że jestem kompletnie zielony w temacie Vovlo to mam nadzieję, że pomożecie mi w wyborze, doradzicie lub odradzicie.

Co myślicie o tym egzemplarzu?
https://www.otomoto.pl/oferta/volvo-v50 ... yKqQR.html

Z góry dziękuję za wszystkie opinie
dewon7
na luzie
na luzie
 
Posty: 2
Dołączył(a): 15 lut 2017, o 18:48
Model: v50
Silnik: 2,.0
Rok produkcji: 2009
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Kajtek » 16 lut 2017, o 20:58

hey.z fotek wychodzi ze wersja troszkę okrojona z dodatkow,na liczniku niewiele jak na takie autko.w automacie super sprawa do miasta.mialem dwa autka w automacie i sobie je bardzo chwaliłem.volvo ma swoja klase ,ja pomykam rok v50 w dieslu i wymieniam tylko olej i filtry,leje paliwo i ciesze się posiadaniem tego v50.polecam wizyte w warsztacie żeby ocenic w jakiej jest kondycji.ja przejechałem przez rok 35tys km,na liczniku mam 220tys km.auto bezawaryjne jak się dba
Kajtek
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 133
Dołączył(a): 28 sty 2016, o 23:47
Model: v50
Silnik: 2.0 Diesel
Rok produkcji: 2008
Lokalizacja: southampton.GB

Postprzez prump » 18 lut 2017, o 15:07

Weź od sprzedającego VIN, nr rejestracyjny oraz datę pierwszej rejestracji w kraju i sprawdź historię przeglądów rejestracyjnych wraz ze stanem licznika w polskiej bazie. Po n-rze VIN możesz też przeszukać zagraniczne bazy w poszukiwaniu np. poprzednich zdjęć pojazdu, czy nie był rozbity itd.
prump
na luzie
na luzie
 
Posty: 1
Dołączył(a): 18 lut 2017, o 15:02
Model: s60
Silnik: benzyna
Rok produkcji: 2009
Lokalizacja: Wroclaw


Powrót do Porady przed zakupem