[Pytanie ogólne] Kredyt czy leasing

Dział dla przyszłych właścicieli S40 lub V50. Tutaj można wklejać linki do samochodów z ogłoszeń ze wszystkich serwisów. Można też zadawać nurtujące Was pytania o S40 i V50. Bez konieczności rejestrowania się.

Powrót do Porady przed zakupem

Postprzez Smoku77 » 12 mar 2017, o 21:10

A znacie jakieś możliwości współkredytowania albo jakiegoś wspólnego leasingu (nie znam się, może piszę głupoty) - po prostu wychodzę z założenia, że jak będę miał większy budżet to wybiorę lepsze auto. Przeszedłem się ostatnio po komisach i te w podstawowej cenie mimo marki to niestety szroty, wiec wolę dołożyć więcej jeżeli jest taka możliwość. Nie mam firmy... to byłby zakup z moją przyszłą żoną. Jakieś porady?
Smoku77
na luzie
na luzie
 
Posty: 3
Dołączył(a): 12 mar 2017, o 21:03
Model: XC90
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez bvbc » 8 kwi 2021, o 11:41

Sam obecnie zastanawiam się co lepsze
Avatar użytkownika
bvbc
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 546
Dołączył(a): 12 lut 2016, o 08:51
Lokalizacja: rzesów/krk
Model: V50
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Kraków

Postprzez stek » 8 kwi 2021, o 12:36

Wszystko zależy od potrzeb firmy. Czy firma potrzebuje dość wysokich kosztów miesięcznych? Najlepiej porozmawiać ze swoją księgową.