Niby typowy ale nietypowy problem z zamkiem i szyba kierowcy

blachy, klamki, lusterka, zderzaki, szyby, ale i fotele, tapicerka itp.

Powrót do Body i wnętrze

Postprzez vachu1990 » 8 maja 2017, o 12:32

Witam bardzo serdecznie.

Oprocz przywitania sie, przeczytalem kilka tematow zwiazanych z niedzialajacymi szybami i zamkiem, brakiem sterowania z pilota i niedzialajacymi lusterkami.

Moj samochod to Volvo V50 z koncowki roku 2007. 1.6 benzyna

Teraz uwaga:
1. Wymienilem wiazke drzwi kierowcy - brak jakiegokolwiek rezultatu
2. Przemierzylem napiecia idace miedzy kabina do drzwi z obu stron tak by je porownac - sa takie same
3. Przemierzylem wiazki multimetrem by wyeliwinowac to ze obie sa strzelone w inny sposob - obie sa dobre.
4. Wymienilem modul i silniczek od strony kierowcy - brak rezultatu.
5. Podlaczylem stary silniczek do drzwi pasazenia - wiem ze nie zyje.
6. Podlaczylem nowy silniczek do drzwi pasazera - wiem ze jest dobry.
7. Auta nie moge zamknac ani z pilota ani z zamka.
8. Samochod moge zamknac/otworzyc guzikami na drzwiach.
9. Wiem ze do przyciskow od szyb/lusterek dochodzi prad. Zidentyfikowalem mase i dziwne bo dziwne ale napiecie - okolo 6v. Mniemam ze strzelone sa przyciski.
10. Bateria w pilocie to ta gruba maciora - daje napiecie prawie 4v.
11. Mam tylko jeden kluczyk.

Reasumujac - szyba kierowcy nie drgnie, lusterka sie nie ruszaja, czujnik temp powietrza zewnetrznego dziala. Auto sie nie otwiera i nie zamyka z zewnatrz.

Czy bylby ktos tak dobry aby pomoc z tym problemem? Z gory dzieki
Pozdrawiam serdecznie
Marcin
vachu1990
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 9
Dołączył(a): 2 maja 2017, o 14:55
Model: V50
Silnik: 1.6 pb
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Holywell UK

Postprzez vachu1990 » 8 maja 2017, o 14:38

Dzieki.
Pierwsze forum ktore nie odsyla mnie do innego tematu czy watku. Sam bede jeszcze dzisiaj kombinowal. Rozbiore przyciski i zobacze co tam sie dzieje.
Generalnie teraz mam inny samochod do jazdy wiec z tym sie nie musze spinac, ale fajnie by go bylo szybko skonczyc.

Pozdrawiam
vachu1990
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 9
Dołączył(a): 2 maja 2017, o 14:55
Model: V50
Silnik: 1.6 pb
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Holywell UK

Postprzez Miszel » 9 maja 2017, o 07:35

Dla mne to wygląda na padnięte przyciski. Masz już pewnie poliftowe z mniejszą liczbą kabli w wiązce? Poliftowa jest prostsza więc chyba nie powinna robić takich cyrków. Trochę dziwne. Masz schematy elektryczne i sprawdzałeś po nich czy wszysto ok?
Jakby coś to pisz na PW. Mam na zbyciu 2 czy 3 komety przycisków sterowania szyb do wszystkich drzwi. Mam też wewnętrzne przyciski otwierania drzwi choć te masz raczej sprawne.
Moja S-ka...

Sprzedam parę gratów do VOLVO i nie tylko - klik...

VIDA - odczyt i kasowanie błędów Białystok i okolice - kontakt: volvo_parts@o2.pl
Miszel
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 596
Dołączył(a): 8 lut 2015, o 11:11
Model: S40
Silnik: 2,4i
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: Białystok

Postprzez vachu1990 » 9 maja 2017, o 11:28

Napisz mi na pw ile bys wzial za przyciski a ja zobacze ile by wyszla wysylka do uk.
Jest to polift z trzema kablami idacymi do przyciskow. Ida one wazko - jakby pin 1 byl wolny, potem 2,3,4 kable, 5 wolny. Dostalem juz kiilka wiazek z ebaya - jedna juz prawie pasowala - ale miala inne rozmieszczenie pinow na przyciski - pierwszy kabel, 2 wolny, 3 kabel, 4 wolny, 5 kabel.

Sporo roznic miedzy poszczegolnymi wersjami.
Chociaz juz mnie to nie dziwi odkad nawet w japoncach malo co ze soba pasuje.
Czekam na pw - pozdrawiam

Edit:
Myslicie ze sama wymiana przyciskow rozwiaze tez problem zamykania samochodu?
vachu1990
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 9
Dołączył(a): 2 maja 2017, o 14:55
Model: V50
Silnik: 1.6 pb
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Holywell UK

Postprzez Kajtek » 9 maja 2017, o 19:26

szkoda ze mieszkasz po drugiej stronie uk.czasem nie masz możliwości zamkniecia auta wyciąganym kluczykiem??oczywiście tylko drzwi kierowcy tym otwierac można.mam na myśli /grot/wyjmowany z obudowy pilota.
może podpiecie pod kompa cos pomoze...
Kajtek
3 bieg
3 bieg
 
Posty: 133
Dołączył(a): 28 sty 2016, o 23:47
Model: v50
Silnik: 2.0 Diesel
Rok produkcji: 2008
Lokalizacja: southampton.GB

Postprzez vachu1990 » 10 maja 2017, o 10:39

Niestety przekrecenie kluczyka nie daje nic. Zupelna cisza. Myslalem czy zamek nie jest strzelony ale ciezko mi to stwierdzic bo z guzika w drzwiach wszystkie drzwi sie zamykaja.
Noo... do southamton "chwilke" bym jechal :)

Masz na mysli polaczenie pod vide czy jakikolwiek komputer? Mysle o tym zeby kupic chinskiego klona vidy z kablem j2534 bo i tak mam poduszki i abs do pokasowania, wiec wiem ze mi sie zwroci zaraz po pierwszej operacji.
vachu1990
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 9
Dołączył(a): 2 maja 2017, o 14:55
Model: V50
Silnik: 1.6 pb
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Holywell UK

Postprzez Miszel » 10 maja 2017, o 15:44

Kolego Gucio16 jak nie masz nic mądrego do napisania na dany temat, to może lepiej nie pisz, bo widać, że masz jakieś nic nie wnoszące zacięcie do krytykowania wszystkiego i wszystkich.
Moja S-ka...

Sprzedam parę gratów do VOLVO i nie tylko - klik...

VIDA - odczyt i kasowanie błędów Białystok i okolice - kontakt: volvo_parts@o2.pl
Miszel
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 596
Dołączył(a): 8 lut 2015, o 11:11
Model: S40
Silnik: 2,4i
Rok produkcji: 2005
Lokalizacja: Białystok

Postprzez vachu1990 » 10 maja 2017, o 15:58

Zalezy z jakiej strony na to spojrzec. Moj egzemplarz byl wart tego co za niego dalem :) pozdrawiam
vachu1990
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 9
Dołączył(a): 2 maja 2017, o 14:55
Model: V50
Silnik: 1.6 pb
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Holywell UK

Postprzez vachu1990 » 12 maja 2017, o 09:16

Na podstawie czego wnioskujesz ze moj samochod jest w tak okrutnie zlym stanie ze powinien pojsc na zlom to jest pierwsze primo?
Drugie primo - sledze angielski rynek samochodowy od roku 2006 i egzystuje w tym kraju od roku 2008 do dzis, wiec jednak doswiadczenia mam troszke wiecej. Nowsze auta na zlomie biora sie z tego ze sa po okresie gwarancyjnym i czasami dobijaja 100tys mil na liczniku - dla przecietnego anglika to jest auto do ktorego nie warto dokladac bo ceny czesci jeszcze nei spadly a cena roboczogodziny u mechanika to miedzy 40 a 120 funtow. Dlatego np 2008 rok focus laduje na zlomie z powodu pukajacego dwumasu... ktore ja podmienie sobie sam a anglik bedzie wyceniony 800 funtow za robote + 600 za czesci.
Trzecie primo - zadalem pytanie czy podmiana przyciskow rozwiaze problem, a nie pytalem o wywody natury bog wie jakiej :)
W polsce tez znajdziesz na zlomie auto z roku 2016.
W UK tez znajdziesz na drodze auto z roku 1980.

Z mechanicznego punku widzenia moj samochod nie potrzebuje wiele wkladu - 10 funtow za nowy czujnik abs.
Z elektrycznego punktu widzenia potrzebuje lekkiego ogarniecia w zwiazku z czym zapytalem o pomoc na forum.
Za samochod w teorii dalem 340 funtow - w praktyce za moje obecne oba samochody zaplacila ubezpieczalnia po wypadku ktory mialem w marcu. Wiec wciaz oplaca mi sie dolozyc kilka groszy na wiazke, modul i przyciski.

Chcesz jeszcze cos powiedziec? Czy juz sie pochwaliles ze byles w anglii? Pozdrawiam
vachu1990
1 bieg
1 bieg
 
Posty: 9
Dołączył(a): 2 maja 2017, o 14:55
Model: V50
Silnik: 1.6 pb
Rok produkcji: 2007
Lokalizacja: Holywell UK

Postprzez artek » 12 maja 2017, o 18:41

vachu1990 napisał(a):Na podstawie czego wnioskujesz ze moj samochod jest w tak okrutnie zlym stanie ze powinien pojsc na zlom to jest pierwsze primo?
Drugie primo - sledze angielski rynek samochodowy od roku 2006 i egzystuje w tym kraju od roku 2008 do dzis, wiec jednak doswiadczenia mam troszke wiecej. Nowsze auta na zlomie biora sie z tego ze sa po okresie gwarancyjnym i czasami dobijaja 100tys mil na liczniku - dla przecietnego anglika to jest auto do ktorego nie warto dokladac bo ceny czesci jeszcze nei spadly a cena roboczogodziny u mechanika to miedzy 40 a 120 funtow. Dlatego np 2008 rok focus laduje na zlomie z powodu pukajacego dwumasu... ktore ja podmienie sobie sam a anglik bedzie wyceniony 800 funtow za robote + 600 za czesci.
Trzecie primo - zadalem pytanie czy podmiana przyciskow rozwiaze problem, a nie pytalem o wywody natury bog wie jakiej :)
W polsce tez znajdziesz na zlomie auto z roku 2016.
W UK tez znajdziesz na drodze auto z roku 1980.

Z mechanicznego punku widzenia moj samochod nie potrzebuje wiele wkladu - 10 funtow za nowy czujnik abs.
Z elektrycznego punktu widzenia potrzebuje lekkiego ogarniecia w zwiazku z czym zapytalem o pomoc na forum.
Za samochod w teorii dalem 340 funtow - w praktyce za moje obecne oba samochody zaplacila ubezpieczalnia po wypadku ktory mialem w marcu. Wiec wciaz oplaca mi sie dolozyc kilka groszy na wiazke, modul i przyciski.

Chcesz jeszcze cos powiedziec? Czy juz sie pochwaliles ze byles w anglii? Pozdrawiam

Czesiu zarób w Polsce złotówki i kup sobie Volvo, a nie pierdol o jakiejś Anglii.
artek
5 bieg
5 bieg
 
Posty: 751
Dołączył(a): 26 lis 2014, o 14:23
Model: V50
Silnik: 2.0D
Rok produkcji: 2008

Następna strona

Powrót do Body i wnętrze

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron