[2.0D 136KM 03-07] Zacina się wspomaganie

silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod

Powrót do Mechanika DIESEL

Postprzez miro1967 » 23 kwi 2017, o 13:43

Witam, co może być przyczyną szwankującego układu kierowniczego. Mianowicie podczas jazdy na wprost i próbie skrętu w lewo lub prawo jakby się zacinała kierownica, jest taki przeskok. Płyn w zbiorniczku jest, akumulator w porządku.
miro1967
na luzie
na luzie
 
Posty: 4
Dołączył(a): 23 kwi 2017, o 13:36
Model: S40
Silnik: 2.0d
Rok produkcji: 2004
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez adisiaappar » 5 maja 2017, o 12:57

hejhee
adisiaappar
na luzie
na luzie
 
Posty: 2
Dołączył(a): 5 maja 2017, o 12:57
Model: adis
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: adisiaappar

Postprzez Gucio16 » 5 maja 2017, o 18:21

Sprawdź pompę wspomagania i dalej maglownicę.
Gucio16
4 bieg
4 bieg
 
Posty: 311
Dołączył(a): 1 lip 2016, o 17:36
Model: S40
Silnik: D3
Rok produkcji: 2012
Lokalizacja: Lubelskie

Postprzez miro1967 » 7 maja 2017, o 10:04

Gucio16 napisał(a):Sprawdź pompę wspomagania i dalej maglownicę.


A jak sprawdzić pompę?
miro1967
na luzie
na luzie
 
Posty: 4
Dołączył(a): 23 kwi 2017, o 13:36
Model: S40
Silnik: 2.0d
Rok produkcji: 2004
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez Ucando » 19 maja 2017, o 10:06

Posłuchaj czy pompa nie rzęzi lub nie wydaje dziwnych dźwięków. Ten przeskok występuje za każdym razem, czy sporadycznie?
Poznaj ofertę części samochodowych w sklepie UCANDO.pl - https://www.ucando.pl
Avatar użytkownika
Ucando
na luzie
na luzie
 
Posty: 2
Dołączył(a): 19 maja 2017, o 06:15
Model: V50
Rok produkcji: 0
Lokalizacja: Warszawa


Powrót do Mechanika DIESEL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron