silnik, zawieszenie, dolot, wydech, mechanizmy... ...zakładając temat pamiętaj, aby w swoim profilu uzupełnić informacje o silniku oraz r. prod
Powrót do Mechanika DIESEL
przez miro1967 » 23 kwi 2017, o 13:43
Witam, co może być przyczyną szwankującego układu kierowniczego. Mianowicie podczas jazdy na wprost i próbie skrętu w lewo lub prawo jakby się zacinała kierownica, jest taki przeskok. Płyn w zbiorniczku jest, akumulator w porządku.
-
miro1967
- na luzie
-
- Posty: 4
- Dołączył(a): 23 kwi 2017, o 13:36
- Model: S40
- Silnik: 2.0d
- Rok produkcji: 2004
- Lokalizacja: Jelenia Góra
przez adisiaappar » 5 maja 2017, o 12:57
hejhee
-
adisiaappar
- na luzie
-
- Posty: 2
- Dołączył(a): 5 maja 2017, o 12:57
- Model: adis
- Rok produkcji: 0
- Lokalizacja: adisiaappar
przez miro1967 » 7 maja 2017, o 10:04
Gucio16 napisał(a):Sprawdź pompę wspomagania i dalej maglownicę.
A jak sprawdzić pompę?
-
miro1967
- na luzie
-
- Posty: 4
- Dołączył(a): 23 kwi 2017, o 13:36
- Model: S40
- Silnik: 2.0d
- Rok produkcji: 2004
- Lokalizacja: Jelenia Góra
przez Ucando » 19 maja 2017, o 10:06
Posłuchaj czy pompa nie rzęzi lub nie wydaje dziwnych dźwięków. Ten przeskok występuje za każdym razem, czy sporadycznie?
-
Ucando
- 1 bieg
-
- Posty: 8
- Dołączył(a): 19 maja 2017, o 06:15
- Model: V50
- Rok produkcji: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Powrót do Mechanika DIESEL
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość